Nowe modele Benelli TRK 702 oraz 702 X właśnie stały się dostępne na zamówienie. Przyjadą do naszego salonu już w maju, dlatego nie zwlekaj, dokonaj rezerwacji i ciesz się jak najszybciej swoim nowym jednośladem!

TRK 702
Stworzony do podróżowania, TRK 702 to wygodny i niestrudzony obieżyświat. Nowy model od Benelli zaprojektowany do podróżowania niekończącymi się drogami, aby odkrywać nowe, niezapomniane miejsca, ale także aby cieszyć się komfortową jazdą po mieście.

TRK 702 to w rzeczywistości wszechstronny tourer, jednoślad, który zapewnia maksymalny komfort kierowcy i pasażerowi oraz doskonałe wrażenia i przyjemność z jazdy. Przygodowy motocykl, który opracowano w Centrum Badań i Rozwoju Benelli w Pesaro, rozszerza i uzupełnia gamę TRK, pozycjonując się w średniej klasie.

Łatwy, intuicyjny motocykl, idealny na długie podróże, napędzany zupełnie nowym, dwucylindrowym silnikiem Benelli o pojemności 689 cm3, opracowanym dokładnie w wyniku potrzeby stworzenia pośredniej gamy produktów pomiędzy silnikami 500 i 800 cm3. Wykorzystując doświadczenie zdobyte rozwojem obu typów silników, zoptymalizowano już przyjęte rozwiązania techniczne z logiką
zmniejszania wymiarów i masy, co zaowocowało znacznym zwiększeniem osiągów. W rezultacie silnik dostarcza moc na poziomie 76,2 KM oraz 68,2 Nm momentu obrotowego, gwarantując szybkość i responsywność.

Wyposażony w tradycyjną ramę kratownicową, wywodzącą się z modelu 502, zdolną zagwarantować stabilność w każdych warunkach, idealną szczególnie na długie podróże. Zawieszenie składa się z widelca typu upside-down z 50 mm goleniami i skokiem 140 mm z przodu oraz wahacza z centralnym amortyzatorem z regulowanym napięciem wstępnym sprężyny i tłumieniem odbicia, ze skokiem 50 mm (168 mm przy kole) z tyłu.

TRK 702, jako motocykl przeznaczony do podróży posiada zbiornik o pojemności 20 litrów i oferuje wygodne uchwyty dla pasażera. Jednoślad ten posiada również reflektor full LED oraz 5-calowy, kolorowy wyświetlacz TFT o wysokiej rozdzielczości.

Komfort i funkcjonalność to cechy charakterystyczne TRK 702, który wyposażono standardowo w dużą owiewkę, zapewniającą optymalną ochronę zarówno kierowcy, jak i pasażerowi. Opcjonalnie dostępne są podgrzewane manetki i siedzenie kierowcy, które można wygodnie aktywować podświetlanymi przyciskami sterowana na kierownicy.

Wysoką wydajność układu hamulcowego zapewnia podwójna, półpływająca tarcza o średnicy 320 mm z czterotłoczkowym zaciskiem z przodu oraz tarcza o średnicy 260 mm z jednotłoczkowym zaciskiem z tyłu. Na 17-calowych felgach ze stopu aluminium fabrycznie znajdują się opony Pirelli Angel GT o rozmiarach
120/70-17 oraz 160/60-17.

SPECYFIKACJA:
POJEMNOŚĆ SKOKOWA 
698 cm3
SILNIK Rzędowy, dwucylindrowy, 4-suw, chłodzony cieczą, 4V, DOHC
ŚREDNICA X SKOK 83 x 64,5 mm
MAKSYMALNA MOC 56 kW (76,2 KM) / 8750 rpm
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY 68,2 Nm / 6230 rpm
KOMPRESJA 10.6 : 1
SMAROWANIE Wymuszone z mokrą miską olejową
UKŁAD WYDECHOWY Z katalizatorem i czujnikami tlenu
UKŁAD PALIWOWY Elektroniczny wtrysk paliwa
HOMOLOGACJA EURO 5
SPRZĘGŁO Mokre, wielotarczowe
SKRZYNIA BIEGÓW 6-biegowa
PRZENIESIENIE NAPĘDU Łańcuch
ZAPŁON Bosch
ROZRUCH Elektryczny
ZAWIESZENIE – PRZÓD Upside-down 50 mm, skok 140 mm
ZAWIESZENIE – TYŁ Wahacz z centralnym amortyzatorem z regulacją wstępnego napięcia sprężyny i hydraulicznym tłumieniem odbicia, skok 50 mm
HAMULEC – PRZÓD Dwie tarcze półpływające z zaciskiem 4 tłoczkowym i ABS
HAMULEC – TYŁ Tarcza z zaciskiem pływającym i ABS
OBRĘCZE Stop aluminium
OPONA – PRZÓD 120/70-ZR17 M/C 58W
OPONA – TYŁ 160/60-ZR17 M/C 69W
DŁUGOŚĆ / SZEROKOŚĆ /WYSOKOŚĆ 2198 x 925 x 1440 mm
WYSOKOŚĆ SIEDZISKA 790 mm
ROZSTAWOSI 1504 mm
PRZEŚWIT 190 mm
WAGA [GOTOWY DO JAZDY] 235 kg
ZBIORNIK PALIWA 20 l

CENA DETALICZNA: 32 990 PLN BRUTTO
DOSTĘPNE KOLORY: Pearl white, Antharcite grey, Forest green


TRK 702 X
W poszukiwaniu nowych horyzontów, TRK 702X to prawdziwie przygodowy motocykl, niezwykle wszechstronny, zręczny i zwrotny, zaprojektowany do pokonywania każdego rodzaju tras, zarówno na asfalcie, jak i w terenie. Zbudowany po to, aby ostatecznie rozpocząć nowe i ekscytujące przygody.
Pasja, wolność i zabawa w jednym motocyklu, niezależnie od tego, którą drogę wybierzesz.

TRK 702X to w rzeczywistości dojrzały motocykl, dla tych, którzy oczekują solidnego, autentycznego i łatwego w obsłudze jednośladu. Pojazd ten jest zdolny do zagwarantowania optymalnych osiągów bez narażania kierowcy na trudności. Opracowany przez Centrum Badań i Rozwoju oraz Biuro Projektowe
Benelli 
w celu poszerzenia gamy motocykli typu adventure pozycjonowanych w segmencie średniej klasy.

Motocykl wymyślony i opracowany w całości w Pesaro, charakteryzuje się unikalnym i niezwykle rozpoznawalnym designem, dzielonym z siostrzaną, zorientowaną na drogi wersją bez ,,X”, o gładkich i dynamicznych liniach, które nadają temu jednośladowi bardzo agresywny charakter i silną tożsamość.

Projekt TRK 702X powstał z potrzeby rozwinięcia koncepcji wprowadzonych w modelu 800. Utrwalenie i uczynienie rozpoznawalnymi najbardziej charakterystycznych elementów stylistycznych projektu, przekształcając je w cechy typowe dla rodziny TRK. Wyposażony w ten sam, nowy silnik Benelli o pojemności 698 cm3, co jego siostrzana wersja bez ,,X”, TRK 702X osiąga moc maksymalną 76,2 KM oraz maksymalny moment obrotowy 68,2 Nm.

Tak samo, zgodnie z tradycją, motocykl posiada ramę kratownicową wywodzącą się z modelu
502
, opracowaną precyzyjnie, aby zapewnić maksymalną zwinność zarówno na drodze jak i poza nią. Optymalny balans masy TRK 702X, zaprojektowany tak, aby nigdy nie sprawiał trudności kierowcom, sprawia, że jest to idealny motocykl na długie dystanse, niezależnie od warunków. Nie tylko ze względu na konfiguracje zawieszenia, która obejmuje przedni widelec typu upside-down z 50 mm goleniami i 140 mm skokiem oraz aluminiowy wahacz z centralnym amortyzatorem z regulacją napięcia wstępnego sprężyny i hydraulicznym tłumieniem odbicia, ze skokiem 50 mm (173 na kole).

Układ hamulcowy składa się z podwójnej tarczy o średnicy 320 mm z pływającym zaciskiem dwutłoczkowym z przodu oraz tarczy o średnicy 260 z pływającym zaciskiem jednotłoczkowym z tyłu. 19 calowe przednie i 17-calowe obręcze ze stalowymi szprychami wyposażone są w opony Pirelli Scorpion Rally STR 110/80 i 150/70.

Chociaż TRK 702X to zdecydowanie motocykl przygodowy, szczególną uwagę zwraca na wygodę i wydajność. Podobnie jak wersja szosowa, ten nowy jednoślad jest standardowo wyposażony w dużą owiewkę, która doskonale chroni zarówno kierowcę jak i o pasażera. Opcjonalnie dostępne są podgrzewane manetki oraz siedzenie kierowcy, które można łatwo aktywować podświetlanym przyciskiem na kierownicy. TRK 702X posiada zbiornik o pojemności 20 litrów. Pełny zestaw świateł LED oferuje oryginalny i natychmiast rozpoznawalny design. Ten dwukołowiec oferuje również 5-calowy, kolorowy wyświetlacz TFT o wysokiej rozdzielczości.

SPECYFIKACJA:
POJEMNOŚĆ SKOKOWA 698 cm3
SILNIK Rzędowy, dwucylindrowy, 4-suw, chłodzony cieczą, 4V, DOHC
ŚREDNICA X SKOK 83 x 64,5 mm
MAKSYMALNA MOC 56 kW (76,2 KM) / 8750 rpm
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY 68,2 Nm / 6230 rpm
KOMPRESJA 10.6 : 1
SMAROWANIE Wymuszone z mokrą miską olejową
UKŁAD WYDECHOWY Z katalizatorem i czujnikami tlenu
UKŁAD PALIWOWY Elektroniczny wtrysk paliwa
HOMOLOGACJA EURO 5
SPRZĘGŁO Mokre, wielotarczowe
SKRZYNIA BIEGÓW 6-biegowa
PRZENIESIENIE NAPĘDU Łańcuch
ZAPŁON Bosch
ROZRUCH Elektryczny
ZAWIESZENIE – PRZÓD Upside-down 50 mm, skok 140 mm
ZAWIESZENIE – TYŁ Wahacz z centralnym amortyzatorem z regulacją wstępnego napięcia sprężyny i hydraulicznym tłumieniem odbicia, skok 50 mm
HAMULEC – PRZÓD Dwie tarcze półpływające z zaciskiem 4 tłoczkowym i ABS
HAMULEC – TYŁ Tarcza z zaciskiem pływającym i ABS
OBRĘCZE Stop aluminium
OPONA – PRZÓD 110/80-R19 59V
OPONA – TYŁ 150/70-R17 69V
DŁUGOŚĆ / SZEROKOŚĆ /WYSOKOŚĆ 2225 x 915 x 1475 mm
WYSOKOŚĆ SIEDZISKA 836 mm
ROZSTAWOSI 1492 mm
PRZEŚWIT 210 mm
WAGA [GOTOWY DO JAZDY] 235 kg
ZBIORNIK PALIWA 20 L

CENA DETALICZNA: 34 990 PLN BRUTTO
DOSTĘPNE KOLORY: Antharcite grey, Forest green, Moon gray, Dune Sea

Kamil Oliszewski
Tel.: +48 509 463 639
E-mail: k.oliszewski@motomio.pl
Zakopiańska 171a, Kraków

#Benelli #BenelliTRK #BenelliTRK702