Nowy silnik. Większa użyteczność i kontrola. Nowa Multistrada 1260 przenosi Cię w zupełnie nową "strefę komfortu", gdzie przyjemność z jazdy staje się poczuciem dobrego samopoczucia, podróżowanie staje się doświadczeniem, a wydajność staje się czystą emocją.

Ducati Multistrada już na stałe wpisało się w kategorię motocykli turystycznych, która na tle konkurencji wypada bardzo dobrze. Połączenie wygody i poręczności, to dwie cechy, które powodują, że Multistrada to motocykl uniwersalny. 


Elegancki i wyjątkowy


 
Eleganckie powierzchnie i płynna konstrukcja to bardzo charakterystyczne elementy, które w nowej Multistradzie 1260 osiągają zupełnie nową jakość i standardy wykończenia. Kolejnym wysoce charakterystycznym elementem nowej Multistrady 1260 S są 5-szprychowe koła w kształcie litery "Y".

Nowa Testastretta DVT 1262



Dzięki nowemu silnikowi Ducati Testastretta DVT 1262 cm3 Euro 4 nowa Multistrada 1260 jest teraz jeszcze bardziej przyjemna do codziennego użytku dzięki zwiększonemu momentowi obrotowemu przy niskich i średnich prędkościach obrotowych silnika.
Nowa Multistrada 1260 to motocykl o najwyższej wartości momentu obrotowego w swojej kategorii przy około 4000 obr./min., czyli o średniej prędkości obrotowej najczęściej używanej podczas jazdy!

Jeszcze większy komfort w podróży



Najważniejsze zmiany są przede wszystkim w geometrii motocykla. Nowe wymiary podwozia (rozstaw osi większy o 56mm), dłuższy wahacz (o 48 mm) oraz zmiana stopnia kąta główki ramy z 24° do 25°, sprawiają, że pokonywanie zakrętów jest o wiele bardziej efektywne, a jednocześnie zapewnia maksymalną stabilność nawet przy pełnym obciążeniu, gdy na pokładzie znajdują się sakwy boczne i pasażer. Przepustnica ma nowy system Ride-by-Wire zapewniający płynną reakcję na gaz, a przyjemność z jazdy w wersji S poprawia quickshifter (DQS) w górę i w dół. 

Technologiczny punkt widzenia




 
Nowa Multistrada 1260 stanowi również technologiczny punkt odniesienia: maksymalne bezpieczeństwo dzięki platformie czujników Bosh IMU, która zarządza zarówno działaniem systemu Cornering ABS, jak i oświetleniem zakrętowym, DWC - Ducati Wheelie Control, kontrola trakcji DTC - Ducati Traction Control, VHC - system utrzymujący motocykl przy ruszaniu pod wznesienie oraz zawieszenie Skyhook DSS
Wszystkie modele posiadają elektroniczny tempomat, natomiast wersja S ma bluetooth w standardzie, dzięki któremu możemy obsłużyć swój smartfon. Wersja S posiada również kolorowy wyświetlacz TFT.

Kolejnym systemem, który ułatwia obsługę motocykla jest system Hands Free. Jest to nic innego jak system bezkluczykowy. Motocykl uruchamiamy za pomocą przycisku umieszczonego po prawej stronie kierownicy w miejscu, w którym tradycyjnie umieszczony jest guzik rozrusznika. 

Technologia goni technologię, również w branży motocyklowej. Ducati dla właścicieli Multistrady przygotowali bezpłatną aplikację DUCATI APP, która za pomocą Bluetootha będzie łączyć się z naszym motocyklem. Dzięki tej aplikacji będziemy mieli dosęp  do telemetrycznych danych: prędkość, pokonany dystans, czas jazdy, kąt złożeń, moc, przyspieszenie, spalanie paliwa, maksymalne i średnie osiągi, statystyki, śledzenie trasy za pomocą GPS, a to wszystko będziemy mogli udostępniać naszym znajomym na specjalnej platformie społeczności DUCATI
Aplikacja ta pozwala nam na ustawienie naszego motocykla zdalnie! Za pomocą naszego smartfona możemy siedząc na kanapie, ustawić parametry Multistrady takie jak: zawieszenie, czułość, systemy, style oddawania mocy silnika.  Natomiast gdy już będziemy przy naszym motocyklu, telefon łączy się z Ducati i ustawia motocykl tak, jak go zaprogramowaliśmy wcześniej. 

Wszystko dostępne na stronie:  
http://www.ducati.com/multistradalink.do


Ważna jest tylko droga




Nowa Multistrada 1260 ma długie okresy międzyprzeglądowe: zmiany oleju są planowane na 15 000 km, a kontrola luzu zaworowego "Desmo Service" jest wymagana co 30 000 km, co pozwala cieszyć się wszystkimi podróżami, nawet najdłuższymi, bez żadnych zmartwień!


Jeden motocykl, cztery wersje





Nowa Multistrada 1260 jest dostępna w czterech wersjach, z których każda ma swój charakter: Multistrada 1260, Multistrada 1260 S, Multistrada 1260 S D|Air, Multistrada 1260 Pikes Peak.


Multistrada 1260 - koncepcja wszechstronności




Nowa Multistrada 1260 naprawdę maksymalizuje koncepcję wszechstronności: nowy silnik Ducati Testastretta DVT o pojemności 1262 cm3 rozciąga moc nawet na niskim biegu, nowe podwozie i najnowocześniejsza elektronika poprawiają kontrolę i łatwość prowadzenia w każdych warunkach i na każdej drodze.

Kolor:

1. Ducati Red - czerwony z szarą ramą i czarnymi kołami



Charakterystyka:

- tryby jazdy
- elektroniczny tempomat
- silnik Ducati Testastretta DVT 1262 cc
- Bosh IMU 
- system ABS zakrętowego Bosh - Brembo
- przepustnica Ride-by-Wire
- DWC - Ducati Wheelie Control
- DTC - Ducati Traction Control
- VHC - Vehicle Hold Control
- kanapa kierowcy z regulowaną wysokością (825 - 845 mm)
- zegary LCD





Multistrada 1260 S: maksimum na każdej drodze



 
Nowa Multistrada 1260 S zwiększa radość z jazdy dzięki systemowi Ducati Quick Shift, jest wygodny podczas długich podróży, świetnej zabawy w terenie i na trasach miejskich. Nowy, kolorowy wyświetlacz TFT pozwalaja szybko przełączać tryby jazdy i dostosowywać wszystkie parametry motocykla, w tym zawieszenie Ducati Skyhook. Nowa Multistrada 1260 S dostosowuje się do każdej sytuacji, aby maksymalnie wykorzystać każdą drogę.

Kolory:

1. Ducati Red - czerwony z szarą ramą i czarnymi kołami
2. Iceberg White - biały z szarą ramą i złotymi kołami
3. Volcano Grey - szary z szarą ramą i złotymi kołami 







Charakterystyka:

- system DMS - Ducati Multimedia System
- system DQS - Ducati Quick Shift Up&Down
- system VHC - Vehicle Hold Control
- tarcze 330 mm z radialnymi, 4-tłoczkowymi zaciskami Brembo M50
- elektroniczne, półaktywne zawieszenie Sachs Ducati Skyshook Suspension (DSS) Evolution
- zegary w formie 5-calowego, kolorowego wyświetlacza TFT o wysokiej rozdzielczości




Multistrada 1260 Pikes Peak: król każdej góry




Nowy silnik, z błyskawicznym  dostarczaniem mocy, nawet przy niskiej prędkości obrotowej silnika, łączy się ze skrzynią biegów Ducati Quick Shift, aby osiągnąć przyspieszenie i adrenalinę, wychodząc z każdego zakrętu. Kute koła i komponenty ze stali węglowej gwarantują nieważkość przy zmianie kierunku, natomiast
w pełni regulowane wahacze i amortyzator Öhlins umożliwiają osiągnięcie maksymalnej precyzji i sportowych osiągów. Wersja Pikes Peak bazuje na wersji S.
Oprócz wersji S nowa Multistrada 1260 Pikes Peak jest wyposażona w zatwierdzony przez Termignoni układ wydechowy Ducati Performance, przednią szybę
z włókna węglowego i dodatkową szybę z pleksiglasu, zawieszenia górne Öhlins, przedni błotnik z włókna węglowego, osłony wlotu powietrza z włókna węglowego.

Kolory:

1. Malowanie Pikes Peak, czerwona rama i czarne felgi


Charakterystyka:

- regulowane zawieszenie Öhlins
- wydech Ducati Performance Termignoni
- karbonowa owiewka
- kute felgi aluminiowe
- karbonowy przedni błotnik
- karbonowe osłony dłoni
- karbonowe panele na bocznych, przednich owiewkach
- czerwone szwy kanapy
brak Quick Shiftera