APRILIA RSV4 RF 201KM

88 900,00 zł brutto

Nowy

Moc, prowadzenie, elektronika, waga, komponenty, design i cena. Wszystkimi tymi cechami Aprilia, wręcz powala na kolana konkurencje.

Produkt na zamówienie. Skontaktuj się z nami, żeby potwierdzić dostępność!

Porównaj
Kategoria: Aprilia.

Motocykl schudł 2.5 kg i zyskał 17 koni mechanicznych! Przeszedł wiele zmian, które są opisane poniżej. RSV4 RR to bardzo dobry motocykl na drogę, dzięki elastycznej jednostce silnikowej V4 i najlepszy motocykl na torze. Niedowiarków zapraszamy do wszystkich profesjonalnych artykułów motocyklowych. Nie ma lepszego SuperBike’a!

Silnik

Jedyna na rynku szeroka V-czwórka. Jedyna tak kompaktowa i lekka. 201 koni i więcej dostępnego momentu w całym zakresie obrotów. Wszystko dzięki na nowo zaprojektowanemu silnikowi, którego zmiany dotyczą airboxa, zespołu przepustnic,  nowy wtryskiwacze i wiele wiele innych zmian. Silnik dzięki temu zyskał na elastyczności i silnik V4 w RSV4 zachowuje się podobnie do rzędowej czwórki, tylko że czujemy jego moc w całym zakresie obrotów, zamiast tylko w górnym.

Rama

Aprilia jest znana jako jeden z najlepszych producentów zawieszeń i ram na rynku. Jako jedyna na rynku, Aprilia pozwala na zmianę położenia silnika w ramie, regulację główki ramy, czy regulację wahacza. RSV4 jest idealnie wyważone 50/50. Dzięki czemu motocykl prowadzi się łatwo, precyzyjnie i w bardzo łagodny sposób pozwala na szybką zmianę tory jazdy. Wahacz został przedłużony o 4 mm , aby  zapewnić lepsze prowadzenie i zmniejszyć możliwość występowania podniesienia przedniego koła w trakcie mocnego przyspieszania.

Elektronika

Elektornika w Aprilii RSV4 RR i RSV4 RF jest topowym pakietem elektroniki na rynku. Motocykl stardardowo jest wyposażony w elektronikę, która jest opcjonalna u innych producentów lub po prostu nie istnieje.

RSV4 posiada system APRC (Aprilia Performance Ride Control) wzięty ze świata WSBK z dokładnością 1:1, aby kierowca mógł poczuć te same emocje i czuć moc i przyjemność z jazdy prowadzać Aprilie.

APRC jest zintegrowane z Ride-By-Wire, dzięki czemu motocykl ma 3 mapy zapłonu ( Track, Sport, Race) zmieniające charakterystykę silnika.

Systemy wchodzące w skład APRC to:

–          ATC: Aprilia Traction Control regulowane w czasie jazdy na 8 poziomach bez potrzeby odejmowania gazu z manetki. Dodatkowo motocykl pozwala na całkowite wyłączenie kontroli trakcji

–          AWC: Aprilia Wheelie Control system przeciwdziałający podnoszeniu się przedniego koła podczas agresywnego przyśpieszania regulowany na 3 poziomach.

–          ALC: Aprilia Launch Control system startu regulowany na 3 poziomach.

–          AQS: Aprilia Quick Shift system pozwalający wbijać kolejne wyższe biegi bez potrzeby wciskania sprzęgła

–          ABS: Race ABS z dodatkiem RLM, regulowany na 3 poziomach

Design

RSV4 RF jest wersją eksluzywną która w standardzie posiada lekkie kute aluminiowe felgi oraz wysokiej klasy zawieszenie Öhlins oraz nowe malowanie „Superpole”.

  • Silnik: chłodzony cieczą, 4- cylindrowy, w układzie V
  • Pojemność: 999,6 CCM
  • Moc: 201 KM/ 13000 obr/min
  • Skrzynia biegów: 6-stopniowa
  • Masa z płynami: 180 kg
  • Zbiornik Paliwa: 18,5 l
Waga 180kg
Silnik czterosuwowy
Moc 201KM
Ilość cylindrów 2
Pojemność zbiornika paliwa 18,5KM
Pojemność 999,6ccm

Produkty powiązane