DUCATI SCRAMBLER CLASSIC

39 900,00 zł brutto

-9 000,00 zł

48 900,00 zł brutto

Nowy

CLASSIC znajdzie uznanie u osób szczególnie wrażliwych na szczegóły i estetykę lat 70-tych. To prawdziwie wstrząśnięty motocykl który przyniesie nieograniczoną frajdę każdemu użytkownikowi.

Produkt na zamówienie. Skontaktuj się z nami, żeby potwierdzić dostępność!

Porównaj
Kategoria: Ducati.

Motocykle Ducati są uważane za jedne z najbardziej ekskluzywnych maszyn, które kupujemy sercem. Pierwsze jednoślady tej marki zrodziły się z pasji i zamiłowania do sportu motocyklowego, którą dzieliła trójka braci - Adriano, Bruno i Marcello Cavalieri. Do dziś marka rywalizuje w  najwyższej klasie wyścigów motocyklowych MotoGP. Charakterystyczne silniki typu „L-twin” zapewniają wspaniałe osiągi, oraz piękne brzmienie motocykla. Jeśli chcesz poczuć się jak na sportowym, bezkompromisowym motocyklu to wybór dla Ciebie! Jeśli chcesz prezentować szyk i klasę, włoski design zdecydowanie wyróżni Cię w tłumie. W końcu to jedne z najpiękniejszych motocykli, prawda?

Jeśli lubisz motocykle flat-track, cenisz sobie indywidualny styl, Ducati Scrambler Icon jest przeznaczony dla Ciebie. Lekki motocykl o stosunkowo dużej mocy przystosowany do lekkiego terenu. Moc 75 koni mechanicznych osiągnięta z pojemności 803cc przy masie 187 kilogramów pozwala na czystą zabawę! Charakterystycznym dla motocykli flat-track jest zastosowanie większego koła z przodu, niż z tyłu. Tak też każdy Scrambler posiada z przodu koło 18 cali, a z tyłu 17. Jak przystało na Ducati, każdy Scrambler może pochwalić się wysokiej klasy układem hamulcowym wykorzystującym zaciski Brembo Monobloc. Wersja Icon charakteryzuje się swoją prostotą i aluminiowym felgami. Stylistyka utrzymana w klimacie retro pozwala na wyróżnienie się z tłumu. 


Dane techniczne:

Typ: L-Twin, 2 zawory na cylinder, chłodzony powietrzem

Pojemność: 803 cm3

Śr. x Skok 88 x 66 mm

Moc: 55 kW (75 KM) przy 8,250 obr/min

Moment obrotowy 68 Nm przy 5,750 obr/min

Zasilanie: elektroniczny wtrysk paliwa, przepustnice 50 mm

Wydech: pojedynczy, aluminiowy tłumik, dwie sondy lambda

Normy emisji: Euro 3

Skrzynia biegów: 6 biegowa

Zestaw napędowy: łańcuch, zębatka przód 15, zębatka tył 46

Rama: rurowa, stalowa

Zawieszenie przód: Upside down Kayaba 41 mm

Zawieszenie tył: Kayaba, pojedynczy amortyzator z możliwością regulacji

Hamulec przód: Pływająca tarcza 330 mm, 4-tłoczkowy zacisk Monobloc Brembo, ABS

Hamulec tył: Tarcza 245 mm, zacisk Brembo, ABS

Skok przód: 150 mm

Przednie koło: szprychowe, aluminiowa obręcz, 3,00" x 18"

Rozstaw kół: 1445 mm

Zbiornik paliwa: 13,5 L

Waga: 176 kg

Wyposażenie standardowe: Stalowy zbiornik z wymiennymi panelami bocznymi, reflektor ze szklaną soczewką, światła pozycyjne i tylne LED, zegar LCD w aluminiowej obudowie, aluminiowe osłony pasków rozrządu, 18’’ przednie i 17’’ tylne koło, złącze USB pod siedzeniem

Wyposażenie Classic: Szprychowane koła, charakterystyczny lakier, dedykowana kanapa, szerokie, aluminiowe błotniki, czarny pas na baku oraz dedykowane logo, charakterystyczny uchwyt tablicy rejestracyjnej  

Silnikczterosuwowy
Moc75 KM
Ilość cylindrów2

Produkty powiązane