DUCATI SCRAMBLER FULL THROTTLE

49 500,00 zł brutto

Nowy

Full Throttle rodem z flat- tracku

Produkt na zamówienie. Skontaktuj się z nami, żeby potwierdzić dostępność!

Porównaj

FULL THROTTLE to tracker pełną twarzą, nie sposób zbagatelizować odniesień do motocykli ścigających się na dirt-trackach. Jako wojownik został wyposażony w pięknie brzmiący wydech Termognoni, niską i szeroką kierownicę, wyścigowe siedzenia oraz krótkie błotniki. Całość podkreśla matowy czarny lakier. Niska kierownica oraz stylizacja siedzenia to cechy które przyciągną każdego, kto chcąć korzystać z zalet i poręczności Scramblera bez utraty wyjątkowego charakteru ściganta i łobuza.

Dane techniczne:

Typ: L-Twin, 2 zawory na cylinder, chłodzony powietrzem

Pojemność: 803 cm3

Śr. x Skok 88 x 66 mm

Moc: 55 kW (75 KM) przy 8,250 obr/min

Moment obrotowy 68 Nm przy 5,750 obr/min

Zasilanie: elektroniczny wtrysk paliwa, przepustnice 50 mm

Wydech: podwójny TERMIGNIONI, aluminiowy tłumik, dwie sondy lambda

Normy emisji: Euro 3

Skrzynia biegów: 6 biegowa

Zestaw napędowy: łańcuch, zębatka przód 15, zębatka tył 46

Rama: rurowa, stalowa

Zawieszenie przód: Upside down Kayaba 41 mm

Zawieszenie tył: Kayaba, pojedynczy amortyzator z możliwością regulacji

Hamulec przód: Pływająca tarcza 330 mm, 4-tłoczkowy zacisk Monobloc Brembo, ABS

Hamulec tył: Tarcza 245 mm, zacisk Brembo, ABS

Skok przód: 150 mm

Przednie koło: aluminiowe, 3,00" x 18"

Rozstaw kół: 1445 mm

Zbiornik paliwa: 13,5 L

Waga: 170 kg

Wyposażenie standardowe: Stalowy zbiornik z wymiennymi panelami bocznymi, reflektor ze szklaną soczewką, światła pozycyjne i tylne LED, zegar LCD w aluminiowej obudowie, aluminiowe osłony pasków rozrządu, 18’’ przednie i 17’’ tylne koło, złącze USB pod siedzeniem

Wyposażenie Full Throttle: 10-ramienne koła, dedykowana czarna osłona baku, płaska kierownica w stylu flat-track, tłumik Termignoni, krótkie błotniki, kanapa w wyścigowym stylu

Silnikczterosuwowy
Moc75 KM
Ilość cylindrów2

Produkty powiązane