Sen na jawie

Nie ma lepszej definicji dla V85 TT i V85 TT Travel. Dzięki większemu momentowi obrotowemu przy niskich i średnich obrotach silnik Euro 5 jest mocny i przyjemny. Pięć różnych trybów jazdy – o dwa więcej w porównaniu do poprzedniej wersji, które zachwycą nawet najbardziej doświadczonych kierowców, nie wspominając o oryginalnych kołach bezdętkowych i nowej grafice. 

Nie tylko jeździsz, żyjesz

Podstawowymi koncepcjami leżącymi u podstaw V85 TT są minimalizm, łatwość i praktyczność, typowe dla motocykli enduro z tamtej dekady, które można wykorzystać do wszystkiego. Od codziennych dojazdów po pełne przygód podróże, wartości, które są tracone na coraz bardziej komercyjnym rynku, na którym proponowane produkty preferują znaczne rozmiary i masy. Moto Guzzi V85 TT osiągnęł ambitny cel, jakim było połączenie stylu opartego na przywracaniu tych wartości z wyposażeniem nowoczesnego turystycznego enduro.

Odległość nigdy nie jest problemem

V85 TT Travel otrzymuje wszystkie techniczne ulepszenia Moto Guzzi V85 TT; podobnie jak w przeszłości, wyróżnia go kompletny pakiet wyposażenia, przygotowujący go do każdej podróży, obejmujący przednią szybę Touring, boczne sakwy z serii Urban o dużej ładowności i zmniejszonej masie bocznej, parę dodatkowych świateł LED oraz zestaw podgrzewanych manetek, a także platforma multimedialna Moto Guzzi MIA.

Jego moc tkwi w jego pięknie

Na rok 2021 powstały nowe wersje graficzne: Nero Etna, Giallo Mojave i Rosso Uluru.

Nero Etna
Giallo Mojave
Rosso Uluru

Systemy elektroniczne

Jeśli chodzi o systemy elektroniczne wspomagające jazdę, pojawiły się dwa nowe tryby jazdy ( sportowy , odpowiedni do bardziej sportowej jazdy i niestandardowy , konfigurowalny) dołączają do istniejących (Strada – ulica, Pioggia – deszcz, teren) w celu zarządzania kontrolą trakcji, ABS i reakcją przepustnicy Ride-by-Wire. Tempomat i kolorowy panel wskaźników TFT są również standardem. Korzystając z Moto Guzzi MIA, platformy multimedialnej Moto Guzzi, dostępnej opcjonalnie w szerokiej gamie akcesoriów w dedykowanym katalogu, możesz podłączyć swój smartfon do pojazdu, rozszerzając funkcje deski rozdzielczej. 

Silnik

Ulepszenia dotyczą przede wszystkim silnika. Układ konstrukcyjny jest nadal ten sam co oczywiście we wszystkich motocyklach Moto Guzzi obecnie produkowanych: poprzeczny 90 °, chłodzony powietrzem V-twin z popychaczem i układem rozrządu zaworów i dwoma zaworami na cylinder (cylindry dolotowe z tytanu), duma i tradycja orła Mandello. Jednostka ma teraz większy moment obrotowy przy niskich i średnich obrotach dzięki bardziej dostosowanej elektronice sterującej silnikiem.

Opony

Na nowych szprychowych felgach montowane są teraz opony bezdętkowe: razem zapewniają o około 1,5 kg mniejszą wagę, zmniejszając masę nieresorowaną, co sprzyja już i tak wyjątkowej dynamice jazdy. 

Poznaj naszą ofertę motocykli Moto Guzzi: oferta