Salon Aprilia Kraków - MOTO Mio

Motocykle Aprilia są dostępne w autoryzowanej sieci sprzedaży MOTO Mio w Krakowie. Jesteśmy licencjonowany dealerem i importerem skuterów Aprilia w Polsce. Nasz salon, mieszczący się przy ulicy Zakopiańskiej 171A w Krakowie, to doskonała obsługa klienta i świetne usługi serwisowe – w momencie zakupu gwarantujemy pełną gotowość pojazdu do pierwszej jazdy oraz wsparcie w kwestii finansowania i ubezpieczenia.

Marka Aprilla

Dzięki 294 wyścigom Grand Prix w mistrzostwach świata w wyścigach szosowych Aprilia jest rekordzistą pod względem liczby zwycięstw wśród każdego europejskiego producenta w historii.

Motocykle z rodziny Aprilia RS to od lat symbol sportowego ducha i punkt odniesienia dla młodych adeptów wyścigów. Maszyny zrodzone ze sportowych tradycji marki, gotowe dostarczać niezapomniane wrażenia.
W ofercie naszego salonu motocyklowego dostępnych jest wiele modeli, dopasowanych do różnych potrzeb.

APRILIA RS50 2020, która uchodzi za bardzo dobry sprzęt na początek sportowej kariery motocyklowej. Motocykl o agresywnej stylistyce, dynamicznym silniku, lekkiej konstrukcji i o osiągach na najwyższym poziomie

Model RS4 125, który łączący bardzo dobre zawieszenie, sztywną aluminiową ramę, dynamiczny nowoczesny silnik spełniający normy Euro 4 i hamulce teraz uzupełnione o ABS – to również doskonały motocykl dla młodych kierowców.

Aprilia RSV4 1000 RR – zaprojektowana dla profesjonalistów, zbudowana dla motocyklistów. RSV4 zawsze był niekwestionowanym liderem segmentu superbike i punktem odniesienia dla sportowego charakteru i osiągów.

V4 1100 Factory czyli esencja marki Aprilia, pierwszego producenta stosującego przepustnicę Ride-By-Wire w standardzie, a przede wszystkim pierwszego producenta, który opatentował dynamiczną platformę APRC.

APRILIA RX50 FACTORY to motorower enduro przeznaczony dla młodych motocyklistów, którzy chcą zacząć swoją przygodę z jazdą w terenie.

Aprilia RX50 oraz SX50 to propozycje dla najmłodszych, lecz bardzo wymagających adeptów jazdy w terenie oraz szaleństw w stylu supermoto. Spadkobiercy historii pełnej sukcesów w off-roadzie, popartej nowoczesną technologią oraz najwyższą wydajnością.

Aprilia Tuono v4 uznawana za jednen z najlepszych motocykli typu naked bike na świecie. Zaawansowany elektroniczny system zarządzania obejmuje pakiet zaawansowanych dynamicznych elementów sterujących APRC, układ ABS na zakrętach, funkcję Quick Shift aktywną nawet przy redukcji biegu, ogranicznik Pit Limiter i tempomat. To po prostu bezkonkurencyjny motocykl.

APRILIA RS50 2020

RS50 został okrzyknięty niekwestionowanym królem w klasie sportowych motorowerów.

Aprilia RS 50 posiada nowoczesny i technologicznie zaawansowany jednocylindrowy, dwusuwowy silnik z chłodzeniem cieczą: niezawodny na drodze i mocny na torze. Dzięki zastosowanej ultranowoczesnej koncepcji RS 50 zyskała lekkie i zwarte podwozie.

Ergonomia Aprilii RS 50 została zaprojektowana z myślą o jeździe na torze. Aprilia RS 50 czerpie inspirację z kształtów i kolorów od docenionego i wielokrotnie nagradzanego modelu RSV4. RS 50 to agresywny i oryginalny wygląd, który jest podkreślony przez potrójny reflektor, znak firmowy RSV4. Natomiast elegancka owiewka podkreśla ekskluzywną aluminiową ramę.

Najnowsza wersja Aprilii RS 50 ma również największy schowek w swoim segmencie, który może pomieścić 6-calowy tablet. RS 50 posiada certyfikat Euro 4 gwarantuje najwyższą wydajność przyjazną dla środowiska.

Dostępne kolory: Silver Speed, Black Speed

Dane Techniczne:

Silnik: jednocylindrowy, 2-suwowy, chłodzony ciecząPojemność: 50 cm3.

Waga z płynami: 132 kg.

Moc: 10KM.

Moment obrotowy:

Skrzynia biegów: 6-cio biegowa.

Rama: aluminiowa rama obwodowa.

Zawieszenie przód: Widelec Upside-down o średnicy 40mm, 110 mm skoku.

Zawieszenie tył: Wahacz asymetryczny. Pojedynczy amortyzator. Skok 120 mm.

Hamulce przód: Tarcza ze stali nierdzewnej o średnicy 300 mm z zaciskiem czterotłoczkowym.

Hamulce tył: Tarcza ze stali nierdzewnej o średnicy 218 mm z zaciskiem jednotłoczkowym.

Opony przód: 100/80 ZR 17.

Opony tył: 130/70 ZR 17.

Wysokość siodła: 820 mm.

Zbiornik paliwa: 14,5 l (4 l rezerwy).

Spalanie: 2,49 l /100km.

Emisja CO2: 58 g/km.

APRILIA RSV4 1100

Aprilia RSV4 1000 RR zaprojektowana dla profesjonalistów, zbudowana dla motocyklistów. RSV4 zawsze był niekwestionowanym liderem segmentu superbike i punktem odniesienia dla sportowego charakteru i osiągów.

RSV4 1000 RR napędzana jest wąskim, 4-cylindrowy silnik o wysokiej wydajności w kształcie litery V.  To pierwszy tak potężny i zaawansowany technologicznie silnik, zbudowanym przez Aprilię.

Model RSV4 1000 RR w standardzie, wyposażony jest w innowacyjny system APRC (Aprilia Performance Ride Control), który opiera się na zasadzie repozycjonowania platformy inercyjnej, która zarządza swoją funkcjonalnością tak, aby optymalizować dynamiczne warunki motocykla i umożliwiać bardziej efektywne sterowanie elektroniczne.

Dostępne kolory: GRIGIO RIVAZZA, NERO ARRABIATA

Dane techniczne:Silnik: ułożony wzdłużnie o kącie 65 ° silnik typu V-4, 4-suwowy, chłodzony cieczą, dwa wałki rozrządu (DOHC), cztery zawory na cylinder.

Pojemność: 999,6 cm3.

Waga na sucho/Gotowy do jazdy: 180 kg / 204 kg.

Średnica x Skok tłoka: 78 x 52.3 mm.

Moc maksymalna: 201 KM (148kW) przy 13,000 obr./min.

Maksymalny moment obrotowy: 115 Nm przy 10,500 obr./min.

System paliwowy: Cztery moduły przepustnic Marelli (48-mm) z ośmioma wtryskiwaczami paliwa zintegrowane z najnowocześniejszym systemem zarządzania Ride-by-Wire. Trzy mapy pracy silnika: Track, Sport, Race.

Zapłon: Cyfrowy, elektroniczny układ zapłonowy Magneti Marelli zintegrowany z układem sterowania silnikiem, z jedną świecą zapłonową na cylinder i cewkami typu „stick-coil”.

Smarowanie: system mokrej miski olejowej z chłodnicą i dwiema pompami (smarowanie i chłodzenie).

Skrzynia biegów: 6-biegowa w układzie kasetowym z dźwignią zmiany biegów i elektronicznym systemem Aprilia Quick Shift.

Sprzęgło: mokre wielotarczowe.

Rama: aluminiowa dwubelkowa.

Przewidziane regulacje: wysokość silnika, wysokość sworznia wahacza. Amortyzator skrętu Sachs.

Zawieszenie przednie: widelec firmy Sachs. Pełna regulacja napięcia wstępnego sprężyny oraz hydrauliczna kompresja i tłumienie odbicia. Skok 120 mm.

Zawieszenie tylne: wahacz aluminiowy podwójnie usztywniony. Amortyzator Sachs Monoshock z pełną regulacją. Skok 130 mm

Hamulce przednie: podwójne pływające tarcze ze stali nierdzewnej o średnicy 330mm. Monoblock Brembo M50 z 4 tłokami.

Hamulec tylny: pojedyncza tarcza o średnicy 220mm, pływający zacisk Brembo z dwoma oddzielnymi tłokami 32mm.

Rozstaw osi: 1 441,6 mm.

Wysokość siodła: 853 mm.

Zbiornik paliwa: 18,5 l (4l rezerwy).

Spalanie: 6,67l /100km.

Emisja CO2: 156 g/km.

Systemy wspomagania jazdy:

▪ APRC (Aprilia Performance Ride Control).

▪ System wspomagania jazdy podczas hamowania w zakręcie (Bosch ABS Cornering).

▪ System kontroli unoszenia przedniego koła (AWC – Aprilia Wheele Control).

▪ Kontrola Trakcji (ATC – Aprilia Traction Control).

▪ System szybkiego startu (ALC – Aprilia Lunch Control).

▪ Tempomat (ACC – Aprilia Cruise Control).

▪ Ogranicznik prędkości (APL – Aprilia Pit Limiter).

Aprilia RSV4 1100 Factory

Aprilia RSV4 skonstruowana jest wokół silnika V4 65° o fenomenalnej mocy maksymalnej 217 KM, niespotykanej wcześniej w seryjnych motocyklach sportowych. Przy projektowaniu RSV4 nie zabrakło uwagi poświęconej aerodynamice, o czym świadczy obecność karbonowych spojlerów pochodzących prosto z motocykla prototypowego RS-GP zespołu Aprilia Racing.

Jako pierwszy motocykl Aprilia wyposażony w nowy silnik V4 o pojemności 1078 cm3 i maksymalnej mocy 217 KM. Amortyzatory najnowszej generacji firmy Öhlins, kute felgi aluminiowe i tytanowy układ wydechowy Akrapovič to tylko niektóre elementy, które wyróżniają RSV4 1100 Factory pod względem wyglądu. Dzięki odważnym, zdecydowanym liniom jest to motocykl zaprojektowany tak, aby zapewnić absolutnie maksymalne osiągi zarówno na szosie, jak i na torze.

Połączenie elektronicznego sterowania i wyjątkowych osiągów zapewnia niezapomniane wrażenia z jazdy.

Kontrolę i analizę wydajności zapewnia system APRILIA MI, które łączy motocykl i smartfon przez Bluetooth.

Dostępne kolory: ATOMICO RACER

Dane techniczne:

Silnik: V4, kąt rozwarcia cylindrów 65°, cztery zawory na cylinder, rozrząd DOHC, chłodzony cieczą.

Pojemność: 1078 ccm.

Moc: 217 KM (159,6 kW) przy 13200 obr./min.

Moment obrotowy: 122 Nm przy 11000 obr./min

Waga z płynami: 134 kg.

Średnica x skok tłoka: 58 x 47 mm.

Smarowanie: mokra miska olejowa.

Skrzynia biegów: 6-cio biegowa.

Sprzęgło: wielotarczowe w kąpieli olejowej.

Rama: aluminiowa rama obwodowa.

Zawieszenie przód: Upside-down o średnicy 41mm, 110 mm skoku.

Zawieszenie tył: Asymetryczny wahacz z pojedynczym amortyzatorem, skok 120 mm.

Hamulce przód: tarcza ze stali nierdzewnej o średnicy 300 mm z promieniowym 4 tłokowym zaciskiem.

Hamulce tył: tarcza ze stali nierdzewnej o średnicy 218 mm z 1-tłokowym zaciskiem.

Opon przód: 100/80 ZR 17.

Opony tył: 130/70 ZR 17.

Rozstaw Osi: 1 353 mm.

Długość: 1 968 mm.

Szerokość: 760 mm.

Wysokość siodła: 820 mm.

Zbiornik paliwa: 14,5 l (3,5 l rezerwy).

Emisja CO2: norma EURO 4.

Systemy wspomagania jazdy: jednokanałowy system Bosch ABS.

Systemy bezpieczeństwa:

▪ system APRC (Aprilia Performance Ride Control) kontrolA trakcji (aTC).

▪ system zapobiegający unoszeniu się przedniego koła (aWC).

▪ asystent ruszania (aLC).

▪ quickshifter wraz z downshifterem (aQS).

▪ ogranicznik prędkości w Pit Lane (aPL), tempomat.

APRILIA RX 125

RX 125 to model z typowo terenowymi kołami i oponami, nie zawiedzie miłośników przepraw przez trudne odcinki ­­­terenu.

APRILIA RX 125 wyposażona jest w lekki jednocylindrowy, czterosuwowy silnik o pojemności 125 cm3.

Bezpieczeństwo w Aprilii RX zapewniają zaawansowane zawieszenie i nowy układ hamulcowy z ABS-em na przednie koło. Aprilia jako pierwsza wprowadziła w tym segmencie rynku system ABS Bosch na przednie koło z trybem "anti roll-over", który z jednej strony zapewnia precyzję i całkowitą kontrolę hamowania, a z drugiej dostosowuje podnoszenie tylnego koła przy najcięższym hamowaniu.

Oprócz typowych funkcji, cyfrowy pulpit nawigacyjny oferuje również dziennik podróży, z możliwością podglądu maksymalnej prędkości, napięcia akumulatora oraz z dwoma licznikami podróży wskazującymi odległość przebytą podczas przejazdu.

Dostępne kolory: RED FUN

Silnik: jednocylindrowy, 4-suwowy, 4-zaworowy, chłodzony cieczą, DOHC, wtrysk paliwa.

Pojemność: 124,2 cm3.

Moc: 15KM.

Moment obrotowy: 13Nm.

Waga z płynami: 134 kg.

Średnica x skok tłoka: 58 x 47 mm.

Smarowanie: mokra miska olejowa.

Skrzynia biegów: 6-cio biegowa.

Sprzęgło: mokre wielotarczowe.

Rama: podwójna rama stalowa.

Zawieszenie przód: Upside-down o średnicy 41mm, 240 mm skoku.

Zawieszenie tył: Wahacz ze stali o wysokiej wytrzymałości. Amortyzator hydrauliczny z progresywnym systemem mocowania.

Skok: 220 mm.

Hamulce przód: Tarcza ze stali nierdzewnej o średnicy 300 mm z pływającym zaciskiem.

Hamulce tył: Tarcza ze stali nierdzewnej o średnicy 220 mm z pływającym zaciskiem.

Opony przód: 100/80 ZR 17.

Opony tył: 130/70 ZR 17.

Rozstaw osi: 1 410 mm.

Wysokość siodła: 880 mm.

Zbiornik paliwa: 7 l.

Spalanie: 2,76 l /100km.

Emisja CO2: 64 g/km.

APRILIA SX50

SX50 to motorower stworzony dla młodych kierowców, pragnących pełnej kontroli i maksymalnej frajdy z jazdy zarówno na asfalcie, jak i w lekkim terenie.

Nowe, zwężane, kompaktowe siodełko, teraz umieszczone zaledwie 860 mm nad ziemią z łatwością zapewnia kierowcy i pasażerowi wygodniejszą pozycję, zapewniając dużą swobodę ruchów zarówno podczas jazdy sportowej, jak i podczas codziennego użytkowania.

Jednocylindrowy, dwusuwowy, chłodzony cieczą silnik charakteryzuje się trzcinowym zaworem wlotowym. Dzięki zastosowaniu najnowszej technologii nowy silnik zapewnia wyjątkowe osiągi w tej kategorii przy niewielkiej masie. Zgodny z normą Euro 4, wyposażony jest w elektronicznie sterowany gaźnik i trzy katalizatory zapewniające kontrolowaną emisję spalin i niezmiennie wysoki poziom wydajności.

Dostępne kolory: Red Acceleration, Green Energy

Dane techniczne:

Silnik: Jednocylindrowy, 2-suwowy, chłodzony cieczą.

Pojemność: 50 cm3.

Moc: 3kM.

Moment obrotowy: 3,2Nm.

Waga z płynami: 99 kg.

Średnica x skok tłoka: 39.88 x 40 mm.

System paliwowy: System z elektronicznie sterowanym gaźnikiem DELL’ORTO PHVA 17,5.

Smarowanie: Automatyczny dozownik.

Skrzynia biegów: 6-cio biegowa.

Sprzęgło: Mokre wielotarczowe.

Rama: Podwójna rama stalowa.

Zawieszenie przód: Upside-down o średnicy 41 mm, 240 mm skoku.

Zawieszenie tył: Wahacz ze stopu aluminium. Pojedynczy amortyzator z systemem progresywnego łączenia. Skok 200 mm.

Hamulce przód: Tarcza ze stali nierdzewnej o średnicy 260 mm z pływającym 2-tłoczkowym zaciskiem.

Hamulce tył: Tarcza ze stali nierdzewnej o średnicy 220 mm z pływającym zaciskiem.

Opony przód: 80/90 ZR 21.

Opony tył: 110/80 ZR 18.

Rozstaw osi: 1 395 mm.

Długość: 2 105 mm.

Szerokość: 840 mm.

Wysokość siodła: 880 mm.

Zbiornik paliwa: 7 L.

Spalanie: 2,96 l /100km.

Emisja CO2: 72 g/km.

APRILIA Tuono 125

APRILIA Tuono 125 jest agresywna, sportowa, zdolna do wyrażenia dynamicznego charakteru i lekkości w wyjątkowym i niepowtarzalnym stylu.

Jednostka napędowa w Tuono 125 to nowoczesny i technicznie zaawansowany jednocylindrowy, czterosuwowy, czterozaworowy silnik z elektronicznym wtryskiem i chłodzeniem cieczą o pojemności 125 cm3. Certyfikat Euro 4 gwarantuje najwyższą wydajność przyjazną dla środowiska.

Aprilia Tuono 125 wyróżnia się szczegółami: zbiornik paliwa o zdumiewającej pojemności 14 litrów zapewnia wyjątkowy zasięg, a dzięki swojej konstrukcji pozwala na idealne dopasowanie jeźdźca do motocykla.

Dostępne kolory: Silver Energy, Red Energy, Dark Energy

Dane techniczne:

Silnik: jednocylindrowy, 4-suwowy, 4-zaworowy, chłodzony cieczą z wtryskiem paliwa, DOHC.

Pojemność: 124,2 cm3.

Waga z płynami: 134 kg.

Moc: 15KM.

Moment obrotowy: 15Nm.

Średnica x skok tłoka: 58 x 47 mm.

Smarowanie: Mokra miska olejowa.

Skrzynia biegów: 6-cio stopniowa.

Sprzęgło: wielotarczowe w kąpieli olejowej.

Rama: Aluminiowa rama obwodowa.

Zawieszenie przód: Upside-down o średnicy 40mm, 110 mm skoku.

Zawieszenie tył: Asymetryczny wahacz z pojedynczym amortyzatorem, skok 120 mm.

Hamulce przód: Tarcza ze stali nierdzewnej o średnicy 300 mm z promieniowym 4 tłokowym zaciskiem.

Hamulce tył: Tarcza ze stali nierdzewnej o średnicy 218 mm z 1-tłokowym zaciskiem.

Opony przód: 100/80 ZR 17.

Opony tył: 130/70 ZR 17.

Rozstaw osi: 1 353 mm.

Długość: 1 968 mm.

Szerokość: 835 mm.

Wysokość siodła: 810 mm.

Zbiornik paliwa: 14,5 l (3,5 l rezerwy).

Emisja CO2: Norma EURO 4.

Systemy wspomagania jazdy: Jednokanałowy system Bosch ABS.

APRILIA Tuono V4 1100 Factory

Nowe Tuono V4 jest zainspirowane stylem wprowadzonym przez RS 660, z którego dziedziczy innowacyjną koncepcję podwójnej owiewki z poprawioną aerodynamiką oraz nowym designem oświetlenia. Projekt charakteryzuje się zmniejszonymi powierzchniami i typową górną owiewką, w której znajduje się nowy potrójny reflektor LED ze światłami do jazdy dziennej. Tuono V4 korzysta również z nowej i udoskonalonej ergonomii superbike Aprilia, która zapewnia więcej miejsca na lepsze dopasowanie na pokładzie dla kierowcy, dzięki nowemu kształtowi zbiornika paliwa i owiewki tylnej.

Sterowanie elektroniczne w Tuono V4 jest bardziej funkcjonalne i intuicyjne, a nowy, kolorowy wyświetlacz TFT jest większy i bardziej czytelny. Dzięki większej mocy obliczeniowej nowego ECU Marelli 11MP i nowej, sześcioosiowej platformie inercyjnej, elektroniczne zarządzanie za pomocą pełnej przepustnicy Ride-By-Wire uległo poprawie, a logika działania APRC również została udoskonalona.

Tuono V4 jest nadal jedynym sportowym nakedem napędzanym silnikiem V4 65 ° o unikalnych cechach.

Dostępne kolory: ATOMICO RACER

Dane techniczne:

Silnik: Ułożony wzdłużnie o kącie 65 ° silnik typu V-4, 4-suwowy, chłodzony cieczą, dwa wałki rozrządu (DOHC), cztery zawory na cylinder.

Pojemność: 1077 cm3.

Waga na sucho/zalany: 185 kg / 209 kg.

Średnica x skok tłoka: 81 x 52.3 mm.

Moc maksymalna: 175 KM (129kW) przy 11,000 obr./min.

Maksymalny moment obrotowy: 121 Nm przy 9,000 obr./min.

System paliwowy: Cztery moduły przepustnic Weber-Marelli (48-mm) z czterema wtryskiwaczami paliwa zintegrowane z systemem zarządzania Ride-by-Wire.

Zapłon: Cyfrowy, elektroniczny układ zapłonowy Magneti Marelli zintegrowany z układem sterowania silnikiem, z jedną świecą zapłonową na cylinder i cewkami typu „stick-coil”.

Smarowanie: System mokrej miski olejowej z chłodnicą i dwiema pompami (smarowanie i chłodzenie).

Skrzynia biegów: 6-cio biegowa w układzie kasetowym, z dźwignią zmiany biegów i elektronicznym systemem Aprilia Quick Shift.

Sprzęgło: Mokre wielotarczowe.

Rama: Aluminiowa dwubelkowa. System Öhlins SmartEC 2.0 sterujący elektronicznie amortyzatorem skrętu.

Zawieszenie przednie: Widelec Öhlins NIX z obróbką powierzchniową TIN, sterowany elektronicznie za pomocą systemu SmartEC 2.0. Pełna regulacja napięcia wstępnego sprężyny oraz hydrauliczna kompresja i tłumienie odbicia.

Skok: 125 mm.

Zawieszenie tylne: Wahacz aluminiowy podwójnie usztywniony. Amortyzator Öhlins Monoshock z pełną elektroniczną regulacją SmartEC 2.0. Skok 130 mm.

Hamulce przednie: Podwójne pływające tarcze ze stali nierdzewnej o średnicy 330mm. Zaciski Brembo Monoblock M432 z 4 tłoczkami.

Hamulce tylne: Pojedyncza tarcza o średnicy 220mm, pływający zacisk Brembo z dwoma oddzielnymi tłokami 32mm.

Opony: przednia 120/70 ZR 17 Pirelli Supercorsa, tylna 200/55 ZR 17 Pirelli Supercorsa.

Wysokość siodła: 825 mm.

Rozstaw kół: 1450 mm.

Spalanie: 7,71 l/100km.

Zbiornik paliwa: 18,5 l (4l rezerwy).

Emisja CO2: 183 g/km.

Systemy bezpieczeństwa:

▪ Systemy wspomagania jazdy w składzie APRC (Aprilia Performance Ride Control).

▪ System wspomagania jazdy podczas hamowania w zakręcie (Bosch ABS Cornering).

▪ System kontroli unoszenia przedniego koła (AWC – Aprilia Wheele Control).

▪ Kontrola Trakcji (ATC – Aprilia Traction Control).

▪ System szybkiego startu (ALC – Aprilia Lunch Control).

▪ Tempomat (ACC – Aprilia Cruise Control).

▪ Ogranicznik prędkości (APL – Aprilia Pit Limiter).

APRILIA RS660

Opierając się na zwycięskiej technologii i obszernym know-how Aprilii, RS 660 wyznacza nowe standardy w swojej klasie. Podwozie to najwyższa półka, masy osi są rozłożone równomiernie w niezwykle lekkiej aluminiowej ramie z symetrycznym, aluminiowym wahaczem. Z RS 660 pojedziesz wszędzie tam, gdzie tego potrzebujesz!

RS 660 to przede wszystkim całkowicie nowy, zaprojektowany od zera silnik: kompaktowa, dwucylindrowa jednostka w ułożeniu równoległym o mocy 100KM i normie Euro5 oraz pojemności 660ccm. To silnik oparty na rozwiązaniach konstrukcyjnych z większego V4, montowanego w RSV4 i Tuono 1100, ale z uwzględnieniem większej zwartości i wydajności, o zmniejszonej emisji ciepła, a także optymalizacji przestrzeni w nowej, eleganckiej ramie.

Dopełnieniem tego fantastycznego motocykla są:

▪ Nowe, efektowne światła full LED.

▪ Kompletny układ hamulcowy Brembo.

▪ Nowy, zintegrowany z ramą układ wydechowy.

▪ Zawieszenie z regulacją naprężenia wstępnego.

Zaawansowane układy elektroniczne zwiększające bezpieczeństwo i wydajność motocykla: Cornering Anti-Lock Braking System, Cruise Control, Quick Shift, Traction Control, Wheelie Control, Engine Brake, Engine Map.

Silnik: czterosuwowy, dwucylinrowy, rzędowy, 4 zawory na cylinder, chłodzony cieczą, dwa wałki rozrządu w głowicy, napęd rozrządu łańcuchem z prawej strony silnika.

Średnica i skok cylindra: 81 x 63.93 mm.

Pojemność skokowa: 659 ccm.

Stopień sprężania: 13.5: 1.

Moc maksymalna (mierzona na wale korbowym): 100 KM (73.5 kW) przy 10,500 obr./min.

Maksymalny moment obrotowy: 67.0 Nm (6.83 kgm) przy 8,500 obr./min.

Układ zasilania: dwie przepustnice o średnicy ∅48 mm, sterowanie przepustnicami za pomocą Ride-By-Wire, układ ssący z dynamicznym doładowaniem.

Zarządzanie elektroniką: sześcioosiowa czujnik położenia APRC współpracujący z kontrolą trakcji, jazdy na jednym kole, hamowania silnikiem, tempomatem oraz zmiennymi mapami silnika.

Tryby jazdy: pięć (road, track, 3 ustawienia fabryczne oraz dwa własne).

Rama: aluminiowa z odkręcaną częścią tylną.

Przednie zawieszenie: Kayaba upside-down o średnicy 41 mm w pełni regulowane. Skok 120 mm.

Tylne zawieszenie: wahacz wleczony podparty na asymetrycznie umieszczonym amortyzatorze z pełną regulacją. Skok 130 mm.

Przedni hamulec: dwie tarcze o średnicy 320 mm, radialne zaciski czterotłoczkowe oraz pompa.

Tylny hamulec: pojedyncza tarcza 220 mm, dwutłoczkowy zacisk.

ABS: działa w złożeniu.

Koła: wykonane z aluminum przednie: 3.5 'x 17', tylne 5.5' x 17'.

Opony: 120/70 ZR 17 przód, 180/55 ZR 17 tył.

Wymiary i masy: 1995 mm x 745 mm.

Rozstaw osi: 1370 mm.

Wysokość siodła: 820 mm.

Kąt pochylenia główki ramy: 24.1°.

Wyprzedzenie: 104.6 mm.

Masa: 183 kg , 169 kg na sucho.

Normy emisji: Euro 5.

Zużycie paliwa: 4.9 l / 100km.

Pojemność baku: 15 l (4 l rezerwy).

Kolory: Apex Black, Lava Red, Acid Gold.

APRILIA Tuono 660

TUONO 660 to godny potomek legendarnego TUONO 110 oraz kuzyn zachwycającego RS 660, z którym dzieli większość technologicznych rozwiązań. Przedstawiamy unikalny sportowy motocykl typu naked wyposażony w dwucylindrowy silnik o mocy 95KM, oraz zaawansowaną elektroniką i podwoziem godnym podpisu fabryki z Noale.

Potomek bezkonkurencyjnego Tuono V4 1100 łączy w sobie łatwą do opanowania moc i lekkość, zapewniając doskonałą wydajność dostępną dla każdego. Wyrafinowana rama oraz zaawansowana technologia czerpią bezpośrednio z „dużego” Tuono. Aprilia Tuono 660 to nowoczesna koncepcja wszechstronnego, łatwego i przyjemnego motocykla sportowego na co dzień, którą Aprilia wprowadza dla nowego pokolenia entuzjastów jednośladów.

Tuono 660 to również wspaniała konstrukcja zapewniająca lekkość i precyzję, dzięki ramie i wahaczowi z odlewanego aluminium oraz regulowanemu zawieszeniu Kayaba.

Tym co odróżnia Tuono 660 od RS jest wysoka kierownica i właściwości podwozia, zachowując jednak pełną responsywność, zwinne prowadzenie i pełną kontrolę na torem jazdy.

Dla prostszego i bardziej intuicyjnego zarządzania wszystkimi elementami Aprilia posiada zmodernizowany panel kontrolny przy lewej manetce, dzięki któremu w łatwy sposób kierowca jest w stanie dostosować parametry poszczególnych funkcji wyświetlanych na dużym i czytelnym ekranie TFT. Tuono, tak jak RS 660, posiada pięć trybów jazdy (trzy przeznaczone na drogę i dwa na tor), z których część jest już dostrojona i pozwala szybko przełączyć ustawienia w zależności od stylu jazdy oraz po jednym na drogę i tor, które można całkowicie zmodyfikować według własnych preferencji.

Dostępne kolory: Concept Black, Iridium Grey oraz zupełnie nowym i futurystycznym złotym Acid Gold.

APRILIA Tuono V4 1100 Factory

Nowe Tuono V4 jest zainspirowane stylem wprowadzonym przez RS 660, z którego dziedziczy innowacyjną koncepcję podwójnej owiewki (“skrzydeł”) z poprawioną aerodynamiką oraz nowym designem oświetlenia. Projekt charakteryzuje się zmniejszonymi powierzchniami i typową górną owiewką, w której znajduje się nowy potrójny reflektor LED ze światłami do jazdy dziennej z funkcją „świateł zakrętowych”. Będąc blisko RSV4, Tuono V4 korzysta również z nowej i udoskonalonej ergonomii superbike Aprilia, która zapewnia więcej miejsca na lepsze dopasowanie na pokładzie dla kierowcy, dzięki nowemu kształtowi zbiornika paliwa i owiewki tylnej.

Sterowanie elektroniczne jest bardziej funkcjonalne i intuicyjne, a nowy, kolorowy wyświetlacz TFT jest większy i bardziej czytelny. Dzięki większej mocy obliczeniowej nowego ECU Marelli 11MP i nowej, sześcioosiowej platformie inercyjnej, elektroniczne zarządzanie za pomocą pełnej przepustnicy Ride-by-Wire uległo poprawie, a logika działania APRC również została udoskonalona.

Ekskluzywny zestaw elektronicznych elementów sterujących Aprilia, który zawsze był najlepszy na świecie pod względem skuteczności i zaawansowania technicznego, został teraz jeszcze bardziej ulepszony dzięki wprowadzeniu regulowanego sterowania hamulcem silnikowym. Dostępnych jest teraz sześć trybów jazdy, trzy dla toru (w tym dwa z możliwością dostosowania) i trzy dla drogi (w tym jeden z możliwością dostosowania): kierowca musi tylko wybrać tryb jazdy, który najlepiej interpretuje jego potrzeby podczas jazdy, aby automatycznie uzyskać najlepsze ustawienia pod względem kontroli trakcji, kontroli kół, hamulca silnikowego, ABS i innych zarządzanych parametrów.

Tuono V4 jest nadal jedynym sportem nakedem napędzanym silnikiem V4 65 ° o unikalnych cechach. Model V4 o pojemności 1077 cm3 z Veneto pozostaje niezmieniony pod względem i tak już znakomitych osiągów. Jego 175 KM i 121 Nm momentu obrotowego oznacza, że dominuje w kategorii Hypernaked, nawet w obliczu konkurentów o bardziej czystej mocy, dzięki niezwykłej równowadze, jaką tworzy żywiołowy V4 z architekturą podwozia i pakietem elektroniki, które zostały idealnie dostrojone jak żadne inny pojazd w tej kategorii. Nawet przy dopuszczeniu emisji spalin Euro 5 i nowemu układowi wydechowemu potwierdza się dźwięk i charakter, który opinia publiczna i krytycy tak bardzo kochają w V4.

Silnik: Ułożony wzdłużnie o kącie 65 ° silnik typu V-4, 4-suwowy, chłodzony cieczą, dwa wałki rozrządu (DOHC), cztery zawory na cylinder.

Pojemność: 1077 cm3.

Waga na sucho / zalany: 185 kg / 209 kg.

Średnica x skok tłoka: 81 x 52.3 mm.

Moc maksymalna: 175 KM (129kW) przy 11,000 obr./min.

Maksymalny moment obrotowy: 121 Nm przy 9,000 obr./min.

System paliwowy: Cztery moduły przepustnic Weber-Marelli (48-mm) z czterema wtryskiwaczami paliwa zintegrowane z systemem zarządzania Ride-by-Wire.

Zapłon: Cyfrowy, elektroniczny układ zapłonowy Magneti Marelli zintegrowany z układem sterowania silnikiem, z jedną świecą zapłonową na cylinder i cewkami typu „stick-coil”.

Smarowanie: System mokrej miski olejowej z chłodnicą i dwiema pompami (smarowanie i chłodzenie).

Skrzynia biegów: 6-cio biegowa w układzie kasetowym, z dźwignią zmiany biegów i elektronicznym systemem Aprilia Quick Shift.

Sprzęgło: Mokre wielotarczowe.

Rama: Aluminiowa dwubelkowa. System Öhlins SmartEC 2.0 sterujący elektronicznie amortyzatorem skrętu.

Zawieszenie przednie: Widelec Öhlins NIX z obróbką powierzchniową TIN, sterowany elektronicznie za pomocą systemu SmartEC 2.0. Pełna regulacja napięcia wstępnego sprężyny oraz hydrauliczna kompresja i tłumienie odbicia.

Skok: 125 mm.

Zawieszenie tylne: Wahacz aluminiowy podwójnie usztywniony. Amortyzator Öhlins Monoshock z pełną elektroniczną regulacją SmartEC 2.0. Skok 130 mm.

Hamulce przednie: Podwójne pływające tarcze ze stali nierdzewnej o średnicy 330mm. Zaciski Brembo Monoblock M432 z 4 tłoczkami.

Hamulce tylne: Pojedyncza tarcza o średnicy 220mm, pływający zacisk Brembo z dwoma oddzielnymi tłokami 32mm.

Opony: przednia 120/70 ZR 17 Pirelli Supercorsa, tylna 200/55 ZR 17 Pirelli Supercorsa.

Wysokość siodła: 825 mm.

Rozstaw kół: 1450 mm.

Długość: 2 070 mm.

Szerokość: 810 mm.

Spalanie: 7,71 l/100km.

Zbiornik paliwa: 18,5 l (4l rezerwy).

Emisja CO2: 183 g/km.

Elektronika:
Systemy wspomagania jazdy w składzie APRC (Aprilia Performance Ride Control)
System wspomagania jazdy podczas hamowania w zakręcie (Bosch ABS Cornering)
System kontroli unoszenia przedniego koła (AWC – Aprilia Wheele Control)
Kontrola Trakcji (ATC – Aprilia Traction Control)
System szybkiego startu (ALC – Aprilia Lunch Control)
Tempomat (ACC – Aprilia Cruise Control)
Ogranicznik prędkości (APL – Aprilia Pit Limiter)

APRILIA RSV4 1100 Factory 2021

Projekt RSV4 nigdy nie odbiegał od deklarowanego celu, jakim jest bycie absolutnie najlepszym, najszybszym i najbardziej bezkompromisowym superbike’em. RSV4 ma być jak najbliżej motocykli wyścigowych Aprilia pod względem osiągów i wydajności.
Jest to produkt premium na szczycie swojej kategorii, skierowany do najbardziej wymagających klientów, którzy oczekują najlepszych osiągów i zaawansowanych funkcji technicznych.

Silnik: Aprilia 4V 65°, 4-suw, chłodzony cieczą, dwa wałki rozrządu (DOHC), 4 zawory na cylinder.

Pojemność skokowa: 1099 ccm.

Moc: 217 KM (159,6 kW) przy 13200 obr./min.

Moment obrotowy na silniku: 122 Nm przy 11000 obr./min.

Przednie zawieszenie: Widelec Öhlins z powłoką TIN; elektroniczne sterowanie Smart EC 2.0; skok zawieszenia 125 mm; tłumik skrętu Öhlins z elektronicznym sterowaniem Smart EC 2.0.

Tylne zawieszenie: Obustronny usztywniony wahacz aluminiowy, łączący cienkie ścianki z technologią sheet casting; amortyzator Öhlins TTX ze zbiorniczkiem, elektroniczne sterowanie Smart EC 2.0; skok zawieszenia 115 mm.

Przedni hamulec: Dwie tarcze pływające Ø 330; zaciski Brembo Stylema, montowane
radialnie, z 4 tłoczkami; radialna pompa hamulcowa; przewody w stalowym oplocie.

Tylny hamulec: Tarcza Ø 220; zacisk Brembo z 2 tłoczkami 32 mm; pompa ze zintegrowanym zbiorniczkiem; przewody w stalowym oplocie.

System ABS: ABS Bosch 9.1 MP typu cornering; z 3 trybami pracy; z RLM (ograniczenie uniesienia tylnego koła).

Przednie koło: 3,5″x17″, kute aluminium, w pełni obrabiane maszynowo, 5 podwójnych ramion, opona 120/70 ZR 17.

Tylne koło: 6″x17″, kute aluminium, w pełni obrabiane maszynowo, 5 podwójnych ramion, opony 200/55 ZR 17 [lub 190/50 ZR 17 ; 190/55 ZR 17].

Wysokość kanapy: 840 mm.

Pojemność zbiornika: 18,5 l (rezerwa 4 l).

Waga na sucho: 177 kg.

Waga z płynami: 199 kg.

Emisja i średnie spalanie: 155 g/km CO2, 6,5 l / 100 km.

Elektronika:
System APRC (Aprilia Performance Ride Control) zawierający:
Kontrola trakcji (ATC),
Kontrola wheelie (AWC),
Kontrola startu (ALC),
Tempomat (ACC),
Ogranicznik prędkości (APT),
Wszystkie do ustawienia lub wyłączenia.
System Aprilia MIA dostępny jako dodatek.

Odwiedź nasz salon:

Salon Główny Zakopiańska

ul. Zakopiańska 171A

30-435 Kraków