Salon Benelli Kraków – MOTO Mio

Salon motocyklowy Benelli w Krakowie – MOTO Mio. Jesteśmy autoryzowanym dealerem i importerem skuterów Benelli w Polsce. Nasz salon, mieszczący się przy ulicy Zakopiańskiej 171A w Krakowie, to doskonała obsługa klienta i świetne usługi serwisowe – w momencie zakupu gwarantujemy pełną gotowość pojazdu do pierwszej jazdy oraz wsparcie w kwestii finansowania i ubezpieczenia.

Marka Benelli

Benelli to włoska marka z ponad 100-letnią tradycją, która swój początek miała w miejscowości Pesaro w 19911 roku. Początkowo jej działalność ograniczała się jedynie do serwisu samochodów i motocykli, jednak szybko okazało się, że dysponuje ona możliwością samodzielniej produkcji poszczególnych części. Pierwszy motocykla marki powstał niewiele później, bo w roku 1921, a już w latach trzydziestych motocykle Benelli odnosiły sukcesy na torach wyjściowych.

Benelli Imperiale 400 2021 Euro5

Benelli Imperiale 400 swój design zawdzięcza chromowanym, metalowym elementom, podobnie jak klasyczny, okrągły reflektor oraz zbiornik paliwa.

Sercem Imperiale 400 jest nowy, jednocylindrowy, chłodzony powietrzem silnik z jednym wałkiem rozrządu i elektronicznym wtryskiem paliwa zapewniającym najwyższy poziom ekonomii i wydajności.

Benelli Imperiale 400 to autentyczny motocykl z duszą, który jest eleganckim, nowoczesnym motocyklem w stylu retro.


Dostępne warianty kolorystyczne: CZARNY

Dane techniczne:

Silnik: Jednocylindrowy, czterosuwowy. chłodzony powietrzem, SOHC (norma Euro5).
Pojemność: 373,5 c.c.
Moc maksymalna: 15,5 kW (20,4Cv) przy 5500 rpm.
Maksymalny moment obrotowy: 29 Nm (2,95 kgm) przy 3500 rpm.
Skrzynia biegów: 5 biegów.
Układ wydechowy: Katalizator.
Układ chłodzenia: Powietrze.
Rama: Stalowa, podwójna kołyska.
Zawieszenie przednie: Widelec teleskopowy Ø 41 mm.
Zawieszenie tylne: Wahacz, dwa amortyzatory.
Układ hamulcowy przedni: jednotarczowy ø300 mm, 2 tłoczkowy pływający zacisk hamulcowy z ABS.
Układ hamulcowy tylny: jednotarczowy ø240 mm, 1 tłoczkowy pływający zacisk hamulcowy z ABS.
Systemy bezpieczeństwa: ABS.
Koło przednie: opona 110/90 – 19, obręcz szprychowana 19″.
Koło tylne: opona 130/80 – 18, obręcz szprychowana 18″.
Napęd: łańcuch.
Wysokość siodła: 780 mm.
Długość całkowita: 2170 mm.
Pojemność zbiornika paliwa: 12 L.
Masa bez płynów: 200 kg.

Benelli Leoncino 250 2021 Euro5

Leoncino 250 to kompaktowy, autentyczny motocykl, w którym klasyka łączy się ze współczesnością. Wyposażony został w jednocylindrowy, 4-suwowy, chłodzony cieczą silnik.

Tradycja i innowacja znajdują tutaj swój najwyższy wyraz, zaprojektowany w nowoczesnym stylu. Deska rozdzielcza jest w pełni cyfrowa i dobrze widoczna w każdych warunkach.

Leoncino 500 został wyposażony w reflektor Full-LED o eleganckim i nowoczesnym wyglądzie.

Dostępne warianty kolorystyczne: BIAŁY, CZERWONY, SZARY, BRĄZOWY

Dane techniczne:

Silnik: 1-cylindrowy, 4 zaworowy DOHC (norma Euro5).
Pojemność: 249,2 c.c.
Moc maksymalna: 18 kW (24.5KM) @ 9500 rpm.
Maksymalny moment obrotowy: 21.0Nm (2.1Kgm) @7500 rpm.
Skrzynia biegów: 6 biegów.
Układ wydechowy: Katalizator.
Układ chłodzenia: powietrze.
Rama: Stalowa, kratownicowa.
Zawieszenie przednie: Ø 41 mm Amortyzatory upside-down.
Zawieszenie tylne: Amortyzator centralny z regulacją napięcia wstępnego.
Układ hamulcowy przedni: tarcza hamulcowa 280 mm z czterotłoczkowym zaciskiem i ABS-em.
Układ hamulcowy tylny: Tarcza hamulcowa 240 mm z pływającym zaciskiem hamulcowym z ABS.
Koło przednie: 110/70-R17, obręcz 17” x MT 3.50” DOT.
Koło tylne: 150/60 – R17, obręcz 17” x MT 4.00” DOT.
Napęd: łańcuch.
Wysokość siodła: 810 mm.
Długość całkowita: 2040 mm.
Pojemność zbiornika paliwa: 12,5 L.
Masa sucha: 164 kg.

Benelli 502C 2021 Euro5

Benelli 502C to odważny stylistycznie i nowoczesny motocykl.

Model 502C jest wyposażony w dwucylindrowy, chłodzony cieczą, czterosuwowy silnik rzędowy z czterema zaworami na cylinder oraz dwoma wałkami rozrządu w głowicy, zapewniając bardzo przyjemny charakter oddawania mocy. Układ hamulcowy składa się z podwójnych, pół-pływających tarcz. W zbiorniku paliwa zmieści się aż 21 litrów, więc pojazd świetnie sprawdzi się na dłuższych trasach.

Benelli 502C posiada w pełni cyfrowy wyświetlacz nie tylko dostarcza wszelkich, niezbędnych kierowcy informacji, ale też doskonale pasuje wizualnie do sylwetki motocykla.

Dostępne warianty kolorystyczne: CZARNY, BRĄZOWY, GRANATOWY

Dane techniczne:

Silnik: 2-cylindrowy, rzędowy, 4 zawory na cylinder (norma Euro5).
Pojemność: 500 c.c.
Moc maksymalna: 35.0kW/8500rpm.
Maksymalny moment obrotowy: 45.0N·m/5000rpm.
Skrzynia biegów: 6 biegów.
Układ wydechowy: Katalizator, sonda lambda.
Rama: Stalowa, kratownicowa.
Zawieszenie przednie: Amortyzatory upside-down 41mm.
Zawieszenie tylne: Amortyzator centralny z regulacją napięcia wstępnego.
Układ hamulcowy przedni: Dwie tarcze hamulcowe 280 mm z czterotłoczkowym zaciskiem i ABS-em.
Układ hamulcowy tylny: Tarcza hamulcowa 240 mm z jednotłoczkowym zaciskiem hamulcowym.
Systemy bezpieczeństwa: ABS.
Koło przednie: 120/70 – ZR17 M/C 58W, obręcz 17” x MT 3.50” DOT.
Koło tylne: 160/60 – ZR17 M/C 69W, obręcz 17” x MT 4.5” DOT.
Napęd: łańcuch.
Wysokość siodła: 750 mm.
Długość całkowita: 2280 mm.
Pojemność zbiornika paliwa: 21 L.
Masa (gotowy do jazdy): 217 kg.

Benelli BN 125

Benelli BN 125 to atrakcyjny, ekonomiczny i nowoczesny motocykl. Benelli BN125 jest mimo niewielkich rozmiarów bardzo komfortowym motocyklem.

BN 125 posiada jednocylindrowy, 4 zaworowy, chłodzony powietrzem silnik o maksymalnej mocy 8.2kW / 11.1 km przy 9500 obr/min oraz maksymalnym momencie obrotowym 10 Nm przy 7000 obr/ min, spięty z optymalną, pięciobiegową skrzynią

Wyposażone są w 17-calowe koła, które doskonale radzą sobie w ruchu miejskim, a także na polnych drogach.

BN 125 ma kratownicową ramę, agresywne linie, pokaźny wydech i występuje w czterech kolorach.

Dostępne warianty kolorystyczne: BIAŁY, CZERWONY, SZARY, ZIELONY

Dane techniczne:

Silnik: 1-cylindrowy, 4-zaworowy, chłodzony powietrzem (norma Euro5).
Pojemność: 125 c.c.
Moc maksymalna: 8.2 Kw/9500 rpm/min.
Maksymalny moment obrotowy: 10 Nm/ 7000 rpm/min.
Skrzynia biegów: 5 biegów.
Układ wydechowy: Katalizator.
Układ chłodzenia: powietrze.
Rama: Stalowa, kratownicowa.
Zawieszenie przednie: teleskopowe.
Zawieszenie tylne: Amortyzator centralny z regulacją napięcia wstępnego.
Układ hamulcowy przedni: tarczowy 260 mm, zacisk 3-tłoczkowy.
Układ hamulcowy tylny: tarcza 240 mm, zacisk 2-tłoczkowy CBS.
Koło przednie: 100/80-17, obręcz MT2.5X17.
Koło tylne: 130/70-17, obręcz MT 3.0X17.
Napęd: łańcuch.
Wysokość siodła: 750 mm.
Długość całkowita: 2050 mm.
Pojemność zbiornika paliwa: 13,5 L.
Masa (gotowy do jazdy): 142 kg.

Benelli 302S 2021

Benelli TNT 302S jest prekursorem nowej linii naked-bieke’ów Benelli przeznaczonych dla młodszej generacji motocyklistów. Sportowy wygląd, znakomite hamulce oraz mocny dwucylindrowy silnik chłodzony cieczą, to najważniejsze cechy tego motocykla. 302 S łączy stylową agresywną sylwetkę, zwinność oraz wyjątkowe osiągi.

Wyposażono go w układ ABS, pływające tarcze hamulcowe, przewody hamulcowe w stalowym oplocie i dwa, czterotłoczkowe zaciski hamulcowe. Żaden inny motocykl w tej klasie nie zapewni tak dobrej dozowalności i wyczucia hamulców.

Dodatkowym atutem Benelli TNT 302S jest nowoczesny i stylowy wyświetlacz LCD, który został rozbudowany o dodatkowe funkcje: możliwość wyświetlania przebiegu w milach i w kilometrach, wyświetlacz biegów, a także zegarek.

Dostępne warianty kolorystyczne: WHITE, FLUO GREEN, BLACK

Dane techniczne:

Silnik: dwucylindrowy, czterosuwowy, chłodzony cieczą, 4 zawory na cylinder (norma Euro5).
Pojemność: 300 ccm.
Moc maksymalna: 56 kW (76.8Cv) / 8500 rpm.
Maksymalny moment obrotowy: 25,6 Nm (2,6 kgm) @ 9000 rpm.
Skrzynia biegów: 6 biegów.
Układ wydechowy: Katalizator.
Układ chłodzenia: chłodzony cieczą.
Rama: Stalowa, kratownicowa.
Zawieszenie przednie: Amortyzatory 41 mm upside-down.
Zawieszenie tylne: Centralny amortyzator z hydrauliczną regulacją.
Układ hamulcowy przedni: Dwie tarcze hamulcowe 260 mm z czterotłoczkowymi zaciskami i ABS-em.
Układ hamulcowy tylny: Tarcza hamulcowa 240 mm z jednotłoczkowym zaciskiem hamulcowym i ABS-em.
Systemy bezpieczeństwa: ABS.
Koło przednie: 120/70-ZR17, 17” x MT 3.50” DOT.
Koło tylne: 160/60 – ZR17, 17” x MT 4,50” DOT.
Napęd: łańcuch.
Wysokość siodła: 795 mm.
Długość całkowita: 2130 mm.
Pojemność zbiornika paliwa: 16 L.
Masa (pojazd suchy): 185 kg.

Benelli 752S

Model 752S oznacza powrót Benelli do segmentu powernakedów gwarantujących najlepszą zabawę na drodze pełnej zakrętów. Benelli 752S jest kompaktowy, dynamiczny, mocny.

Czterosuwowy, chłodzony cieczą silnik Benelli o pojemności 750 ccm. Jednostka jest tak zestrojona, by oferować znaczne przyspieszenia, ale jednocześnie nie przestraszyć mniej doświadczonych motocyklistów.

Dostępne warianty kolorystyczne: BLACK, GREEN, RED

Dane techniczne:

Silnik: 2-cylindrowy, rzędowy, chłodzony cieczą, 4 zawory na cylinder (norma Euro5).
Pojemność: 754 c.c.
Moc maksymalna: 56 kW (76.8Cv) / 8500 rpm.
Maksymalny moment obrotowy: 67 Nm (6,8 Nm ) przy 6500 rpm.
Skrzynia biegów: 6 biegów.
Układ wydechowy: Katalizator.
Układ chłodzenia: chłodzony cieczą.
Rama: Stalowa, kratownicowa.
Zawieszenie przednie: Upside-down Ø 50mm.
Zawieszenie tylne: Wahacz, centralny amortyzator.
Układ hamulcowy przedni: Dwie tarcze hamulcowe 320 mm z zaciskiem czterotłoczkowym, ABS.
Układ hamulcowy tylny: Pojedyncza tarcza hamulcowa 260 mm z jednotłoczkowym zaciskiem pływającym, ABS.
Systemy bezpieczeństwa: ABS.
Koło przednie: 120/70 – ZR17, obręcz aluminiowa 17″.
Koło tylne: 180/55 – ZR17, obręcz aluminiowa 17″.
Napęd: łańcuch.
Wysokość siodła: 810 mm.
Długość całkowita: 2130 mm.
Pojemność zbiornika paliwa: 14,5 L.
Masa (gotowy do jazdy): 228 kg.

Benelli Leoncino 500

Benelli Leoncino 500 łączy w sobie tradycyjny kształt Scramblera z nowoczesnymi akcentami, a także technologią, innowacyjnością i osiągami. To hołd oddany legendzie włoskich motocykli.

Leoncino zasilany jest całkowicie nowym silnikiem czterosuwowym 499 cm, z czterozaworową technologią i systemem podwójnego wałka rozrządu, co gwarantuje maksymalną moc. Wtrysk paliwa zapewnia dokładną reakcję przepustnicy.

Wysokiej jakości zawieszenie oferuje podwójne korzyści: wygodę i doskonałą kontrolę nad pojazdem.

Inżynierowie z CentroStileBenelli doskonale połączyli harmonijne linie z czystymi emocjami, z których słynie Benelli tworząc ten wyróżniający się z tłumu motocykl.

Dostępne warianty kolorystyczne: CZARNY, CZERWONY

Dane techniczne:

Silnik: Dwucylindrowy, rzędowy, 4 zawory na cylinder, chłodzony cieczą (norma Euro5).
Pojemność: 499,6 c.c.
Moc maksymalna: 35 kW (47,6 Cv) przy 8500 rpm.
Maksymalny moment obrotowy: 45 Nm (4,6 kgm) przy 5000 rpm.
Skrzynia biegów: 6 biegów.
Układ wydechowy: Katalizator.
Układ chłodzenia: chłodzony cieczą.
Rama: Stalowa.
Zawieszenie przednie: Amortyzatory upside-down 50 mm.
Zawieszenie tylne: Amortyzator centralny z regulacją wstępnego napięcia sprężyny i regulacją dobicia.
Układ hamulcowy przedni: Dwie tarcze hamulcowe 320 mm z czterotłoczkowym zaciskiem i systemem ABS.
Układ hamulcowy tylny: Tarcza 260 mm z jednotłoczkowym zaciskiem hamulcowym i ABS-em.
Systemy bezpieczeństwa: ABS.
Koło przednie: 120/70- R17, obręcz 17” x 3.50” DOT.
Koło tylne: 160/60 – R17, obręcz 17” x 4.50” DOT.
Napęd: łańcuch.
Wysokość siodła: 785 mm.
Długość całkowita: 2139 mm.
Pojemność zbiornika paliwa: 13,5 L.
Masa sucha: 186 kg.

Benelli Leoncino 500 Trail

Stworzony przez Centro Stile Benelli, Leoncino 500 Trail z powodzeniem łączy tradycyjne kształty Scramblera z nowoczesnymi akcentami, a także technologią. Od przedniego błotnika, na którym dumnie prezentuje się Lew z Pesaro, po przednią lampę z technologią Led.

Dostępne warianty kolorystyczne: CZARNY, CZERWONY

Dane techniczne:

Silnik: 2 cylindry, rzędowe, 4 zawory na cylinder (norma Euro5).
Pojemność: 499,6 c.c.
Moc maksymalna: 35 kW (47,6 Cv) przy 8500 rpm.
Maksymalny moment obrotowy: 45 Nm (4,6 kgm) przy 5000 rpm.
Skrzynia biegów: 6 biegów.
Układ wydechowy: Katalizator.
Układ chłodzenia: chłodzony cieczą.
Rama: Stalowa.
Zawieszenie przednie: Amortyzatory upside-down 50 mm.
Zawieszenie tylne: Amortyzator centralny z regulacją wstępnego napięcia sprężyny i regulacją dobicia.
Układ hamulcowy przedni: Dwie tarcze hamulcowe 320 mm, zaciski radialne, 4-tłoczkowe.
Układ hamulcowy tylny: Pojedyncza tarcza hamulcowa ø260, zacisk jednotłoczkowy.
Systemy bezpieczeństwa: ABS.
Koło przednie: 110/80- R19, obręcz 19” x 3.00” DOT -D.
Koło tylne: 150/70 – R17, obręcz 17” x 4.25” DOT – D.
Napęd: łańcuch.
Wysokość siodła: 815 mm.
Długość całkowita: 2100 mm.
Pojemność zbiornika paliwa: 15 L.
Masa sucha: 170 kg.

Benelli TRK 251

Benelli TRK 251 to doskonały motocykl do dłuższych podróży. Niezwykle łatwo się go prowadzi, jest zwinny i zwrotny. Serce TRK 251 stanowi silnik o łagodnym usposobieniu, więc nawet początkujący motocykliści doskonale poradzą sobie z prowadzeniem motocykla.

Motocykl Benelli TRK 251 wyposażony jest w układ hamulcowy z tarczą hamulcową o średnicy 280 mm z 4-tłoczkowym zaciskiem z przodu i 240 mm z jednotłoczkowym zaciskiem z tyłu, który gwarantuje maksymalne bezpieczeństwo na drodze.

Benelli TRK 251 posiada pełni cyfrowy wyświetlacz – wszystkie kluczowe informacje przekazywane są w czytelny i stylowy sposób.

Dostępne warianty kolorystyczne: BIAŁY, CZERWONY, SZARY

Dane techniczne:

Silnik: rzędowy, dwucylindrowy, czterosuwowy, 4 zawory na cylinder DOHC (norma Euro5).
Pojemność: 500 c.c.
Moc maksymalna: 35kW (48 hp) przy 8500 r/min.
Maksymalny moment obrotowy: 46N.m/6000r/min.
Skrzynia biegów: 6 biegów.
Układ wydechowy: Katalizator, sonda lambda.
Rama: Stalowa, kratownicowa.
Zawieszenie przednie: Upside-down Ø 50mm.
Zawieszenie tylne: centralny amortyzator hydrauliczny z regulacją wstępnego napięcia sprężyny.
Układ hamulcowy przedni: dwie tarcze, 320 mm, ABS.
Układ hamulcowy tylny: tarcza, 260 mm, zacisk pływający.
Systemy bezpieczeństwa: ABS.
Koło przednie: 110/80- R19 – M/C 59V, obręcz szprychowana 19” x 3.00” DOT – D.
Koło tylne: 150/70 – R17 – M/C 69V, obręcz szprychowana 17” x 4.25” DOT – D.
Napęd: łańcuch.
Wysokość siodła: 840 mm.
Długość całkowita: 2200 mm.
Pojemność zbiornika paliwa: 20 L.
Masa sucha: 213 kg.

BENELLI TRK 502

TRK 502 sprawdzi się doskonale w każdych warunkach, zarówno tych miejskich jak i podmiejskich. Wyposażony jest w wyższe zawieszenie, szprychowe koła i uniwersalne ogumienie oraz dobrze już znany silnik napędzający wersję TRK 502.

Nowy, opracowany przez Benelli, czterosuwowy, dwucylindrowy, chłodzony cieczą silnik posiada elektroniczny wtrysk i dwa wałki rozrządu, zapewnia doskonałe osiągi.

TRK 502 X był dodatkowo testowany w tunelu aerodynamicznym, by zapewnić maksymalną ochronę przed wiatrem i warunkami atmosferycznymi.

Stabilność, bezpieczeństwo i precyzja to kluczowe cechy motocykla Benelli TRK 502.

Dostępne warianty kolorystyczne: BIAŁY, CZERWONY, SZARY

Dane techniczne:

Silnik: Silnik dwucylindrowy, rzędowy, 4 zawory na cylinder, chłodzony cieczą (norma Euro5).
Pojemność: 499,6 c.c.
Moc maksymalna: 35 kW (47,6 Cv) przy 8500 rpm.
Maksymalny moment obrotowy: 45 Nm (4,6 kgm) przy 5000 rpm.
Skrzynia biegów: 6 biegów.
Układ wydechowy: Katalizator, sonda lambda.
Rama: Stalowa, kratownicowa.
Zawieszenie przednie: Upside-down Ø 50mm.
Zawieszenie tylne: centralny amortyzator hydrauliczny z regulacją wstępnego napięcia sprężyny.
Układ hamulcowy przedni: dwie tarcze, 320 mm, ABS.
Układ hamulcowy tylny: tarcza, 260 mm, zacisk pływający.
Systemy bezpieczeństwa: ABS.
Koło przednie: 110/80- R19 – M/C 59V, obręcz szprychowana 19” x 3.00” DOT – D.
Koło tylne: 150/70 – R17 – M/C 69V, obręcz szprychowana 17” x 4.25” DOT – D.
Napęd: łańcuch.
Wysokość siodła: 840 mm.
Długość całkowita: 2200 mm.
Pojemność zbiornika paliwa: 20 L.
Masa sucha: 213 kg.

BENELLI TRK 502X

BENELLI TRK 502X jest szybkie, komfortowe, o dużym zasięgu i nośności.

Jednostką napędową jest nowoczesny dwucylindrowy silnik o pojemności 500 ccm. Wysokiej jakości materiały zapewniają maksymalną moc, zmniejszony hałas i masę, zachowując przy tym prawdziwie rasowe brzmienie.

Szprychowe felgi z oponami zapewniającymi dobrą przyczepność (150 / 70 z tyłu i 110 / 80 z przodu) – taki zestaw sprawdzi się w najcięższych warunkach.

Benelli TRK 502 X to sprawdzony kompan podczas dalekich, off-roadowych motocyklowych wypraw.

Dostępne warianty kolorystyczne: BIAŁY, CZERWONY, SZARY

Dane techniczne:

Silnik: rzędowy, dwucylindrowy, czterosuwowy, 4 zawory na cylinder DOHC (norma Euro5).
Pojemność: 500 c.c.
Moc maksymalna: 35kW (48 hp) przy 8500 r/min.
Maksymalny moment obrotowy: 46N.m/6000r/min.
Skrzynia biegów: 6 biegów.
Układ wydechowy: Katalizator, sonda lambda.
Rama: Stalowa, kratownicowa.
Zawieszenie przednie: Upside-down Ø 50mm.
Zawieszenie tylne: centralny amortyzator hydrauliczny z regulacją wstępnego napięcia sprężyny.
Układ hamulcowy przedni: dwie tarcze, 320 mm, ABS.
Układ hamulcowy tylny: tarcza, 260 mm, zacisk pływający.
Systemy bezpieczeństwa: ABS.
Koło przednie: 110/80- R19 – M/C 59V, obręcz szprychowana 19” x 3.00” DOT – D.
Koło tylne: 150/70 – R17 – M/C 69V, obręcz szprychowana 17” x 4.25” DOT – D.
Napęd: łańcuch.
Wysokość siodła: 840 mm.
Długość całkowita: 2200 mm.
Pojemność zbiornika paliwa: 20 L.
Masa sucha: 213 kg.

Odwiedź nasz salon:

Salon Główny Zakopiańska

ul. Zakopiańska 171A

30-435 Kraków