Salon Ducati Kraków - MOTO Mio

Salon motocyklowyDucati w Krakowie - MOTO Mio. Jesteśmy autoryzowanym dealerem i importerem marki motocyklowej Ducati w Polsce. Nasz salon, mieszczący się przy ulicy Zakopiańskiej 171A w Krakowie, to doskonała obsługa klienta i świetne usługi serwisowe – w momencie zakupu gwarantujemy pełną gotowość pojazdu do pierwszej jazdy oraz wsparcie w kwestii finansowania i ubezpieczenia.

Marka Ducati

Włoska marka Ducati powstała w roku 1926 w Bolonii i od lat specjalizuje się w produkcji sportowych motocykli. Głównym ich przeznaczeniem są tory motocyklowe (wyścigi MotoGP). Dla wielu osób właśnie motocykle Ducati to prawdziwe marzenie, a wynika to m.in. z filozofii marki – jej produkty to prawdziwe okazy premium, które nie są adresowane do masowego odbiorcy.

Ducati Hypermotard 950

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie f25f9c483a3b9006e04b6a99221732c4-1024x641.png

Hypermotard korzysta z nowej, lżejszej obudowy sprzęgła i alternatora, lżejszej skrzyni biegów, aluminiowego (zamiast stalowego) napinacza łańcucha i magnezowych pokryw zaworowych. Charakterystyczne światła do jazdy dziennej dają Hypermotardowi nowoczesnego wyglądu.

Hypermotard 950 wykorzystuje zaawansowany dwucylindrowy silnik Ducati Testastretta 11° o pojemności 937 cm³. Układ hamulcowy Hypermotarda 950 to komponenty z najwyższej półki, zapewniające najwyższą skuteczność hamowania - cechę, która zawsze była znakiem rozpoznawczym Ducati.

Pakiet elektroniki Hypermotard 950 obejmuje system Bosch Cornering ABS z funkcją Slide by Brake, kontrolę trakcji Ducati Traction Control EVO (DTC EVO), kontrolę unoszenia przedniego koła Ducati Wheelie Control (DWC EVO) oraz opcjonalny quickshifter Ducati Quick Shift (DQS EVO) w górę i dół.

Nowy Hypermotard 950 może pochwalić się szerszą kierownicą, węższymi bokami i nową kanapą, która ułatwia ruch podczas jazdy. Hypermotard 950 wyposażony jest również w gniazdo USB umieszczone pod kanapą.

Dostępne warianty kolorystyczne: Ducati Red

Dane techniczne:

Silnik: chłodzony cieczą, V2, rozrząd DOHC, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, wtrysk paliwa, średnica gardzieli 53 mm, ride-by-wire.

Pojemność: 937 cm3.

Moc: 114 KM (84 kW) przy 9000 obr/min.

Moment obrotowy: 96 Nm przy 7250 obr/min.

Skrzynia biegów: manualna, sześciostopniowa.

Masa motocykla: 200kg.

Wysokość siedzenia: 850-870 mm.

Prędkość maksymalna:

Hypermotard 950 występuje również w wersji SP, w której zastosowano kilka dodatkowych funkcji, takich jak:

▪ kanapa jest bardziej płaska, aby zapewnić jeszcze lepszy ruch wzdłużny podczas jazdy;

 ▪ stalowa kratownicowa rama ze zwężanymi rurkami;

▪ w pełni regulowany amortyzator 48 mm Öhlins;

▪ lekkie kute koła Marchesini z trzema szprychami Y;

▪ sportowe opony Pirelli Diablo Supercorsa SP.

Dostępne warianty kolorystyczne: SP Livery

Dane techniczne:

Silnik: Testastretta 11°, 2-cylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą.

Pojemność: 937 cm3.

Moc: 114 KM (83,9 kW) przy 9000 obr/min.

Moment obrotowy: 96 Nm przy 7250 obr/min.

Skrzynia biegów: 6-biegowa.

Masa motocykla: 201 kg.

Wysokość siedzenia: 890 mm.

Prędkość maksymalna:  223 km/h.

Ducati Hypermotard 950 RVE

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie HYM-950-RVE-01-model-preview-1050x650-1-1024x634.png

Ducati Hypermotard 950 RVE to motocykl o silnym i agresywnym charakterze. Hypermotard 950 RVE wyróżnia się malowaniem przypominającym uliczne graffiti, inspirowanym streetartem.

Pakiet elektroniczny Hypermotard 950 RVE został wzbogacony o system Ducati Quick Shift (DQS) Up & Down EVO, który został dodany do komponentów obecnych już w wersji standardowej, czyli Bosch Cornering ABS z funkcją Slide by Brake (w ustawieniu 1), Ducati Traction Control Evo (DTC EVO) i Ducati Wheelie Control (DWC) EVO.

Hypermotard 950 RVE jest napędzany dwucylindrowym silnikiem Testastretta 11° o pojemności skokowej 937 cm3. Jest to idealnie dobrany silnik oferujący maksymalną radość ze sportowej jazdy oraz z codziennej jazdy w warunkach miejskich. Wyposażony zawieszenie Öhlins i kute felgi Marchesini.

Dostępne warianty kolorystyczne: Red

Dane techniczne:

Silnik: Testastretta 11°, 2-cylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą.

Pojemność: 937 cm3.

Moc: 114 KM przy 9000 obr./min.

Moment obrotowy: 96 Nm przy 7250 obr./min.

Skrzynia biegów: Ducati Quick Shift EVO (DQS EVO).

Masa motocykla: 200 kg.

Wysokość siedzenia: 870 mm.

Prędkość maksymalna: 225km/h.

Ducati Diavel 1260

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Diavel-1260-Sandstone-Grey-MY20-Model-Preview-1050x650-1-1024x634.png

Diavel 1260 jest przede wszystkim potężny, muskularny, ale także zwinny i bardzo przewidywalny między zakrętami. To cechy, które zapewniają maksymalną przyjemność z jazdy. Nowy Diavel 1260 łączy w sobie cechy motocykla turystycznego z nutą sportowego zacięcia. Jego konstrukcja reinterpretuje styl Diavela ze współczesnym wyglądem i też doskonale integruje silnik Testastretta DVT 1262 o mocy 159 KM.

Muskularne linie, a także imponujący przód podkreślają silną i niespokojną osobowość nowego Diavela, z długim, smukłym tyłem i tylnym kołem o średnicy 240 mm. Szerokie wloty powietrza i rama kratowa dodatkowo uzupełniają elegancki wygląd motocykla.

Ergonomia nowego Diavela 1260 jest połączeniem typowej pozycji kierowcy sportowego i także agresywnego, a pozycją bardziej zrelaksowaną i komfortową. Wynikiem tego połączenia jest z pewnością wysoki komfort jazdy z wykorzystaniem maksymalnej mocy motocykla. Idealny zarówno do zabawy w zakrętach, jak i do wygodnego podróżowania.

Silnik: Testastretta DVT 1262, V2 - 90°, 4 zawory na cylinder, Desmodronic Variable Timing, chłodzony cieczą.

Pojemność: 1262 cm3.

Moc maksymalna: 162 KM przy 9500 obr./min.

Maksymalny moment obrotowy: 129 Nm przy 7500 obr./min.

Rama: stalowa, rurowa, kratownicowa.

Zawieszenie z przodu: w pełni regulowany widelec o średnicy 50 mm.

Opona z przodu: Pirelli Diablo Rosso III 120/70 ZR17.

Zawieszenie z tyłu: jednostronny wahacz aluminiowy, w pełni regulowany monoshock.

Tylna opona: Pirelli Diablo Rosso III 240/45 ZR17.

Przedni hamulec: 2x półpływająca tarcza o średnicy 320 mm, 4-tłoczkowe zaciski Brembo, Cornering ABS.

Tylny hamulec: tarcza o średnicy 265 mm, 2-tłoczkowy zacisk Brembo, Cornering ABS.

Masa (na sucho): 223 kg.

Masa pojazdu gotowego do jazdy: 249 kg.

Wysokość siedzenia: 780 mm.

Pojemność zbiornika paliwa: 17 l.

Emisja CO2 i zużycie paliwa: Euro 5, 5,5 l/100 km.

Rozstaw Kół: 1600 mm.

Ducati Monster

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie mon-m937-r-21-preview-1024x576.png

Monster to jeden z flagowych modeli w historii marki Ducati. Nowy projekt Ducati Monster charakteryzuje się ewolucyjnymi kształtami połączonymi z klasycznym i sportowym sznytem. Jest najlżejszym i najbardziej kompaktowym motocyklem w historii marki Ducati.

Za napęd odpowiada dwucylindrowa, czterozaworowa jednostka Testastretta 11°. Inżynierowie skupili się na poprawieniu reakcji na gaz w średnim zakresie obrotów. W połączeniu z nową skrzynią, standardowo wyposażoną w quickshifter, gwarantuje doskonałe osiągi.

W zależności od preferencji motocykl, w ramach systemu System Ride-by-Wire, oferuje trzy tryby jazdy - Sport, Urban oraz Touring. Kierowcę wspomaga też szereg systemów o regulowanych ustawieniach, takich jak zakrętowy ABS i kontrola trakcji.

Aby zapewnić maksymalną manewrowość przy małych prędkościach oraz z postoju zwiększono kąt skrętu. Natomiast celem poprawienie komfortu i kontroli jazdy, przybliżono kierownicę do tułowia kierowcy o około 7 cm.

Dostępne warianty kolorystyczne: Ducati Red, Dark Stealth, Aviator Grey z czerwonymi felgami.

Dane techniczne:

Silnik: dwucylindrowa, czterozaworowa jednostka Testastretta 11°.

Pojemność: 937 cm3.

Moc: 111 KM przy 9250 obr./min.

Moment obrotowy: 93 Nm przy 6500 obr./min.

Skrzynia biegów: wyposażoną w quickshifter.

Masa motocykla: 166 kilogramach masy na sucho.

Wysokość siedzenia: 820 mm.

Prędkość maksymalna: 212km/h.

Ducati Monster+

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Monster-937-Grey-Model-Preview-1050x650-1-1024x634.png

W standardowym wyposażeniu wersji Plus znajdzie się też owiewka aerodynamiczna oraz nakładka na siedzenie pasażera.

Ducati Multistrada V4 S

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie MTS-V4-S-ZYWKLE-1024x634.png

Bez względu na to, którą drogę wybierzesz, nowa Multistrada V4 zapewni Ci swobodną przeprawę przez asfalt, żwir, piasek, a także skały. Nowa Multistrada jest bardziej wszechstronna i dodatkowo łatwiejsza w prowadzeniu niż kiedykolwiek. Sport, Travel, Enduro i Urban: cztery doskonale wyważone dusze, dzięki którym Multistrada V4 jest skuteczna i też przyjemna w każdych warunkach jazdy.

Forma podąża przede wszystkim za funkcjonalnością. Projekt nowej Multistrady V4 zapewnia idealną równowagę pomiędzy funkcjonalnością a włoskim designem. Styl ukształtowano z naciskiem na solidność, innowacje aerodynamiczne i oczywiście dążenie do maksymalnego komfortu motocyklisty.

Lekki i kompaktowy. Gładki, a także płynny w działaniu. Solidność oraz wygoda – to filary, które definiują innowacyjność nowego V4 GranTurismo. Silnik V4, który jest o 1,2 kg lżejszy i też bardziej kompaktowy w porównaniu do silnika poprzedniej generacji V2 Multistrada. Płynny przy niskich obrotach, duży moment obrotowy przy średnich obrotach i sportowy duch przy wysokich obrotach. To osiągnięcie gwarantujące przede wszystkim skuteczne, a także niezawodne działanie.

Dane techniczne:

Silnik: V4 GRANTURISMO 4-cylindrowa konstrukcja, układ V 90°.

Pojemność: 1158 cm3.

Moc: 170 KM przy 10500 obr./min.

Moment obrotowy: 125 Nm (12,7 Kgm) przy 8,750 obr./min.

Norma: Euro 5.

Masa motocykla: 218 kg.

Wysokość siedzenia: 840 mm - 860 mm.

Systemy: ABS Cornering, DAYTIME RUNNING LIGHT, Ducati Traction Control, Ducati Wheelie Control, Riding Modes.

Emisja CO2 i zużycie paliwa: 162 g/km 6,5 / 100 km.

Dostępne warianty kolorystyczne: Ducati Red, Ducati Grey.

Ducati Multistrada 950 S

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie ms1-ms950s-r-bike-ee-01-100-1-1024x576.png

Wygląd nowego Ducati Multistrada 950 S jest bardzo nowoczesny, a zaawansowane technologie, w jakie został wyposażony motocykl gwarantują maksymalne bezpieczeństwo komfortową jazdę w każdych warunkach.

W modelu Multistrada 950 zastosowano sprawdzoną jednostkę Ducati, czyli chłodzony cieczą silnik L-twina Testastretta 11°. Silnik Multistrady 950 S jest też w dużym stopniu bezobsługowy: serwisy olejowe przewidziano raz w roku lub co 15 tysięcy km. Multistrada 950S sterowana jest przez doskonale skonfigurowany System Ride-By-Wire z kilkoma trybami jazdy.

Motocykl wyposażony jest w elektroniczne zawieszenie z systemem Ducati Skyhook Suspension (DSS) Evo, Ducati Quick Shift w górę i w dół (DQS), w pełni LED reflektor z Ducati Cornering Lights (DCL), 5 “kolorowy wyświetlacz TFT, system głośnomówiący, Tempomat i podświetlane elementy sterujące kierownicy. Elementami wpływającymi na codzienną wygodę użytkowania motocykla są automatycznie wyłączające się kierunkowskazy, pełne oświetlenie LED.

Dostępne warianty kolorystyczne: Ducati Red, GP White

Dane techniczne:

Silnik: Ducati Testastretta, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą.

Pojemność: 937 cm3.

Moc: 113 KM przy 9000 obr./min.

Moment obrotowy: 96 Nm przy 7750 obr./min.

Skrzynia biegów: sześciostopniowa, manualna.

Masa motocykla: 230 kg.

Wysokość siedzenia: 840 mm, 860 mm (siedzenie akcesoryjne), 820 mm (siedzenie obniżone).

Prędkość maksymalna: 228 km/h.

Ducati Multistrada 950 S Touring

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie 15845-1024x576.png

DUCATI Multistrada 950 S Touring to doskonały technologiczny i oczywiście w pełni funkcjonalny motocykl.

Wersja Touring jest wyposażona w:

▪ stopka centralna;

▪ kufry boczne;

▪ dodatkowo nakładki na kufry w kolorze motocykla;

▪ podgrzewane manetki.

Ducati Panigale V2

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Panigale-V2-V02-Red-MY20-Model-Preview-1050x650-1-1024x634.png

Panigale V2 jest solidnym, ale kompaktowym motocyklem, którego design podkreśla moc i klasyczną linię superbike’ów Ducati.

Dwucylindrowy silnik Superquadro 955 cm3 spełnia standardy Euro 5. Osiągi dostarczane są w sposób gładki i przyjemny, jednak wciąż pozostają potężne oraz precyzyjnie kontrolowane. Posiada także nowy, kompaktowy układ wydechowy w całości skompresowany pod silnikiem.

Nowy pakiet elektroniki podnosi standardy bezpieczeństwa i kontroli dynamicznej, dodając funkcje Cornering ABS.

Systemy w Panigale VS:

▪ Cornering ABS EVO;

▪ Ducati Traction Control (DTC);

▪ Ducati Wheelie Control (DWC) EVO;

▪ Ducati Qucik Shift up/down (DQS) EVO 2;

▪ Engine Brake Control (EBC) EVO.

Dostępne warianty kolorystyczne: White Rosso, Ducati Rosso.

Dane techniczne:

Silnik: Superquadro: podwójny cylinder L, 4 zawory na cylinder Desmodronic, chłodzony cieczą.

Pojemność: 955 cm3.

Moc: 114 kW (155 KM) przy 10 750 obr./min.

Moment obrotowy: 104 Nm przy 9000 rpm.

Skrzynia biegów: sześciostopniowa.

Masa motocykla: 176 kg.

Wysokość siedzenia: 840 mm.

Prędkość maksymalna:

Wyposażenie standardowe: Ducati Qucik Shift (DQS) EVO 2, oświetlenie LED, amortyzator skrętu, siedzenie dla pasażera wraz z podnóżkami.

Ducati Panigale V4

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Panigale-V4-MY20-Model-Preview-1050x650-1-1024x634.png

Nowe Panigale V4 wyznacza standardy pod względem osiągów i bezpieczeństwa. Panigale V4 charkteryzują eleganckie linie, podwójna warstwa owiewek i masywne, aerodynamiczne skrzydła wykonane z włókna węglowego. Aerodynamika opracowana przez Ducati Corse obniża nie tylko opór powietrza, ale także temperaturę pracy motocykla w warunkach intensywnej jazdy torowej.

Układ silnika jest taki sam, jak ten stosowany w MotoGP. Panigale V4 to pierwszy motocykl korzystający z nowych opon Pirelli DIABLO TM Supercorsa SP, w wersji slick doskonale znanych z mistrzostw świata World Superbike. Trójramienne felgi wykonane są z odlewanego aluminium.

Pakiet elektroniki najnowszej generacji w Panigale V4 jest oparty na 6-osiowej jednostce pomiarowej (6D UMU), która natychmiast wykrywa kąty przechylenia, odchylenia i pochylenia.

Systemy w Panigale V4:

▪ Cornering ABS EVO;

▪ Ducati Traction Control (DTC) EVO 2;

▪ Ducati Slide Control (DSC);

▪ Ducati Wheelie Control (DWC) EVO;

▪ Ducati Power Launch (DPL);

▪ Ducati Qucik Shift up/down (DQS) EVO 2;

▪ Engine Brake Control (EBC) EVO.

Dostępne warianty kolorystyczne: Ducati Red

Dane techniczne:

Silnik: Desmosedici Stradale 90° V4, z odwróconym kierunkiem wału korbowego, rozrządem Desmodromicznym i czterema zaworami na cylinder.

Pojemność: 1103 cm3.

Moc: 214 KM przy 13000 obr./min.

Moment obrotowy: 124 Nm przy 9500 obr./min.

Skrzynia biegów: manualna.

Masa motocykla: 175 kg.

Wysokość siedzenia: 830 mm.

Prędkość maksymalna: 295km/h.

Wyposażenie standardowe: Ducati Power Launch (DPL), Ducati Qucik Shift (DQS), oświetlenie LED, amortyzator skrętu, siedzenie dla pasażera wraz z podnóżkami.

Ducati Panigale V4 S

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Panigale-V4-S-MY20-Model-Preview-1050x650-1-1024x634.png

Wersja S wyposażona jest dodatkowo w elektroniczne zawieszenie Ohlinsa z regulacją tłumienia; wykorzystuje to system Ohlins Smart EC drugiej generacji, który wykorzystuje pełen potencjał IMU 6D.

Ducati Panigale V4 SP

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Panigale-V4-SP-MY21-Model-Preview-1050x650-1-1024x634.png

Ducati poszerza rodzinę Panigale V4 o nową numerowaną wersję DUCATI Panigale V4 SP.
Panigale V4 SP jest napędzany silnikiem Desmosedici Stradale o pojemności 1103 cm3, zgodnym z europejską normą ochrony środowiska Euro 5. Desmodromic to jednostka napędowa wywodząca się z MotoGP.

Panigale V4 SP jest wyposażony w najnowocześniejsze rozwiązania techniczne pochodzące z Ducati Superleggera V4, takie jak obręcze z włókna węglowego, przednie zaciski hamulcowe Brembo Stylema R® i pompa hamulcowa Brembo z systemem MCS. Dzięki tym systemom jakość podczas hamowania jest doskonała, podobnie jak lekkość w przechylaniu się podczas wchodzenia w zakręty.

Panigale V4 SP jest wyposażony w najnowocześniejszy pakiet elektroniczny, oparty na wykorzystaniu 6-osiowej platformy inercyjnej Bosch, która zawiera elementy sterujące do zarządzania wszystkimi fazami jazdy.

W skład wyposażenia elektronicznego wchodzą:
▪ ABS Bosch EVO do pokonywania zakrętów.
▪ Ducati Traction Control EVO 3 (DTC EVO 3).
▪ Ducati Slide Control (DSC).
▪ Ducati Wheelie Control EVO (DWC EVO).
▪ Ducati Power Launch (DPL).
▪ Ducati Quick Shift w górę / w dół EVO 2 (DQS EVO 2).
▪ Sterowanie hamulcem silnika EVO (EBC EVO).
▪ Elektroniczne zawieszenie Ducati EVO (DES EVO).

Dostępne warianty kolorystyczne: Ducati Corse, Borgo Superbike Panigale

Dane techniczne:

Silnik: V4, 90° Stradale.

Pojemność: 1103 ccm.

Moc:  214 KM / 13000 rpm.

Moment obrotowy: 124 Nm / 10000 rpm.

Skrzynia biegów: Hydrauliczne, mokre wielotarczowe. łańcuch.

Masa motocykla: 198 kg.

Wysokość siedzenia: 830 mm.

Prędkość maksymalna: 299 km/h.

Ducati Scrambler

Scrambler by Ducati to współczesna interpretacja kultowego modelu Ducati. Elegancki i solidny, kusi designem i zaskakuje osiągami. Scrambler nie żyje przeszłością, skupia się na dniu dzisiejszym i jest gotowy, by nieść radość swojemu właścicielowi. To motocykl dla osób szukających zwinnego pojazdu do miasta, jak i dla miłośników szaleństwa po bezdrożach.

Ducati Scrambler Icon

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie MY19_SCRAMBLER_ICON_20_UC67309_High-1024x665.jpg

Dostępne warianty kolorystyczne: żółty, pomarańczowy, czerwony

Dane techniczne:

Silnik: L-Twin, Desmodromic, 2 zawory na cylinder.

Pojemność: 803

Moc: 86 KM (63 kW) 7500 obr / min.

Moment obrotowy: 68 Nm / 5750 rpm.

Skrzynia biegów: manualna.

Masa motocykla: 189 kg.

Wysokość siedzenia: 790mm.

Prędkość maksymalna: 195 km/h.

Ducati Scrambler Icon Dark

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie DSC_3819-1920x1280-1-1024x683.jpg

DUCATI Scrambler Icon Dark to idealne połączenie tradycji i innowacji.

Wersja DARK posiada dodatkowo:

▪ czarne okrągłe lusterka;

▪ oczywiście standardowe kierunkowskazy.

Dostępne warianty kolorystyczne: Dark

Dane techniczne:

Silnik: L-Twin, Desmodromic, 2 zawory na cylinder.

Pojemność:  803 ccm.

Moc: 86 KM (63 kW) 7500 obr / min.

Moment obrotowy: 67 Nm / 5750 rpm.

Skrzynia biegów: Manualna, 6-biegowa.

Masa motocykla: 189 kg.

Wysokość siedzenia: 798 mm (niska kanapa 778 mm dostępna w akcesoriach).

Prędkość maksymalna: 220km/h.

Ducati Scrambler Nightshift

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Nighshift-Laterale-Destra-1024x683.png

Scrambler Nightshift w kolorze Aviator Grey jest standardowo wyposażony w nowe płaskie siedzenie w stylu Cafè Racer, które jest wygodne zarówno dla kierowcy, jak i każdego pasażera.

Design tej wersji charakteryzuje się wyborem klasycznej i autentycznej linii, w której sportowy charakter podkreśla brak tylnego błotnika.

Dostępne warianty kolorystyczne: Aviator Grey

Dane techniczne:

Silnik: L-Twin, Dystrybucja desmodromiczna, 2 zawory na cylinder, chłodzone powietrzem.

Pojemność: 803 cc.

Moc: 73 hp (53,6 kW) 8250 rpm/min.

Moment obrotowy: 48,8 lb-ft (66,2 Nm) @ 5750 rpm.

Skrzynia biegów: sześciobiegowa.

Masa motocykla: 189 kg.

Wysokość siedzenia: 798 mm.

Prędkość maksymalna: 193km/h.

Wyposażenie: stalowy zbiornik z wymiennymi panelami bocznymi, reflektor ze światłami dziennymi LED i wymienną aluminiową osłoną, światła pozycyjne i tylne LED, zegar LCD ze wskazaniem biegu i poziomu paliwa, złącze USB pod siedzeniem, ABS Bosch działający w zakrętach, aluminiowe osłony paska, czarny silnik ze szczotkowanymi lamelami.

Ducati Scrambler 1100 PRO

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Artboard-–-1-1920x1280-1-1024x683.png

Ducati Scrambler 1100 PRO został zaprojektowany jako najbardziej kompletny model w historii. Wygodny, mocny, a także stworzony do podróży, a jednocześnie tak stylowy jak tylko Scrambler może być.

Nowości w modelu 1100 PRO:

▪ poprawiony silnik;

▪ poprawiony komfort jazdy;

▪ układ hamulcowy Brembo;

▪ dodatkowo innowacyjne oświetlenie.

Dostępne warianty kolorystyczne: Dark

Dane techniczne:

Silnik: L-Twin, Desmodromic, 2 zawory na cylinder.

Pojemność: 1079 cm3.

Moc: 86 KM (63 kW) 7500 obr./min.

Moment obrotowy: 88 Nm przy 4,750 obr./min.

Skrzynia biegów: manualna, 6-biegowa.

Masa motocykla: 189 kg.

Wysokość siedzenia: 810mm.

Prędkość maksymalna: 209km/h.

Wyposażenie: pakiet bezpieczeństwa Ducati (Cornering ABS + DTC), RbW, oświetlenie LED, tylne światło LED ze światłem dyfuzyjnym, instrumenty LCD ze wskazaniami biegów i też poziomu paliwa, stalowy zbiornik z wymiennymi aluminiowymi panelami bocznymi, dodatkowo schowek pod siedzeniem z gniazdem USB.

Ducati Scrambler 1100 Dark

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie 1-1024x576.jpg

Nowości w modelu 1100 DARK PRO:

▪ poprawiony silnik;

▪ poprawiony komfort jazdy;

▪ układ hamulcowy Brembo;

 ▪ ikona stylu DARK;

▪ innowacyjne oświetlenie.

Dostępne warianty kolorystyczne: Dark

Dane techniczne:

Silnik: L-Twin, Desmodromic, 2 zawory na cylinder.

Pojemność: 1079 cm3.

Moc: 86 KM (63 kW) 7500 obr./min.

Moment obrotowy: 88 Nm przy 4,750 obr./min.

Skrzynia biegów: manualna, 6-biegowa.

Masa motocykla: 206 kg.

Wysokość siedzenia: 810 mm.

Prędkość maksymalna: 206 km/h.

Wyposażenie: pakiet bezpieczeństwa Ducati (Cornering ABS + DTC), RbW, oświetlenie LED, tylne światło LED ze światłem dyfuzyjnym, instrumenty LCD ze wskazaniami biegów, a także poziomu paliwa, stalowy zbiornik z wymiennymi aluminiowymi panelami bocznymi, dodatkowo schowek pod siedzeniem z gniazdem USB, norma Euro 5.

Ducati Scrambler 1100 Special

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie 1100-Special_rightview-1920x1280-1-1024x683.jpg

Scrambler 1100 jest wyposażony w zaawansowaną elektronikę i najwyższej jakości komponenty. Trzy tryby jazdy i kontrola trakcji Ducati z pewnością zapewnią maksymalną swobodę, bezpieczeństwo i łatwość prowadzenia, a doskonały układ hamulcowy Brembo oraz ABS pozwalają w pełni cieszyć się wysokim momentem obrotowym silnika.

Wersja Special posiada:

▪ szprychowane koła;

▪ elementy ze szczotkowanej stali;

▪ dodatkowo dedykowane siedzenie.

Dostępne wersje kolorystyczne: Custom Grey

Dane techniczne:

Silnik: L-Twin, z rozrządem Desmodromicznym, zasilany wtryskiem z dowma zaworami na cylinder.

Pojemność: 1,079 cc.

Moc: 63 kW (86 KM) @ 7,500 rpm 88 Nm @ 4,750 rpm.

Moment obrotowy: 88 Nm przy 4750 obr/min.

Skrzynia biegów: skrzynia 6-biegowa.

Masa motocykla: 194 kg.

Wysokość siedzenia: 815 mm.

Prędkość maksymalna: 204 km/h.

Ducati Scrambler Desert Sled Sparking Blue

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Desert-Sled-360_1-1024x683.jpg

Nowości w modelu 2021:

▪ ustawienie offroad;

▪ opony Pirelli Scorpion Rally ST;

▪ nowa kanapa;

▪ dodatkowo poprawione systemy bezpieczeństwa;

▪ nowy kolor.

Dostępne wersje kolorystyczne: Custom Grey

Dane techniczne:

Silnik: L-Twin, z rozrządem Desmodromicznym, zasilany wtryskiem z dowma zaworami na cylinder.

Pojemność: 1,079 cc.

Moc: 63 kW (86 KM) @ 7,500 rpm 88 Nm @ 4,750 rpm.

Moment obrotowy: 48,8 lb-ft (66,2 Nm) @ 5750 rpm.

Skrzynia biegów: 6-biegowa.

Masa motocykla: 194 kg.

Wysokość siedzenia: 860 mm.

Prędkość maksymalna: 200km/h.

Ducati Scrambler 1100 Sport PRO

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Artboard-–-24-1920x1080-1-1024x576.jpg

Ducati Scrambler 1100 Sport PRO to przede wszystkim najbardziej muskularna wersja. Wyposażony w niską kierownicę, a także w lusterka w stylu Café Racer. Dostępny w kolorze „Matt Black”. Dodatkowo Logo 1100 zostało namalowane na wymiennych panelach na baku.

Nowości w modelu 1100 PRO:

▪ zawieszenie Öhlins;

▪ poprawiony silnik;

▪ poprawiony komfort jazdy;

▪ układ hamulcowy Brembo;

▪ dodatkowo innowacyjne oświetlenie.

Dostępne warianty kolorystyczne: Matt Black

Dane techniczne:

Silnik: L-Twin, Desmodromic, 2 zawory na cylinder.

Pojemność: 1079 cm3.

Moc: 86 KM (63 kW) 7500 obr / min.

Moment obrotowy: 88 Nm przy 4,750 obr./min

Skrzynia biegów: manualna, 6-biegowa.

Masa motocykla: 189 kg.

Wysokość siedzenia: 810 mm.

Prędkość maksymalna: 204 km/h.

Ducati Streetfighter V4

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Streetfighter-V4-Red-MY20-Model-Preview-1050x650-1-1024x634.png

Streetfighter V4 posiada pakiet najnowszych technologii i komponentów.

Nowy Streetfighter V4 napędzany jest silnikiem Desmosedici Stradale o pojemności 1103 cm3. W tej konfiguracji, jednostka V4 90° dostarcza 208 KM (153 kW) mocy przy 12 750 obr/min, co jest niezrównaną mocą w swoim segmencie i perfekcyjnie pasuje do charakteru motocykla.

Elementami rozpoznawczymi modelu Streetfighter V4 dwupłatowe spojlery po obu stronach. Stworzone zostały przez specjalistów wyścigowych z użyciem technologii CFD. Zaawansowany model Streetfighter V4S wyposażono w zawieszenie będące najnowszą technologią - sterowane jest elektronicznie, a ustawienia dobierane są w czasie rzeczywistym. Streetfighter V4 ma większą stabilność przy hamowaniu i w momencie inicjowania zakrętu. W tym motocyklu niepowtarzalny styl, dopracowana aerodynamika oraz zaawansowana elektronika płynnie się uzupełniają.

Systemy w DUCATI Streetfighter V4:

▪ Cornering ABS EVO;

▪ Ducati Traction Control (DTC) EVO 2;

▪ Ducati Slide Control (DSC);

▪ Ducati Wheelie Control (DWC) EVO;

▪ Ducati Power Launch (DPL);

▪ Ducati Qucik Shift up/down (DQS) EVO 2;

▪ Engine Brake Control (EBC) EVO;

▪ Ducati Electronic Suspension (DES) EVO.

Dostępne warianty kolorystyczne: Red

Dane techniczne:

Silnik: Desmosedici Stradale 90° V4, z odwróconym kierunkiem wału korbowego, rozrządem Desmodromicznym i czterema zaworami na cylinder.

Pojemność: 1103 cm3.

Moc: 208 KM przy 13000 obr./min.

Moment obrotowy: 123 Nm przy 9500 obr./min.

Skrzynia biegów: sześciostopniowa.

Masa motocykla: 180 kg.

Wysokość siedzenia: 845 mm.

Prędkość maksymalna: 270hm/h.

Ducati Streetfighter V4 S

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie techniczne-1024x634.png

Wersja Ducati Streetfighter V4 S:

▪ elektroniczne zawieszenie OHLINS;

▪ kute koła MARCHESINI.

Dostępne warianty kolorystyczne: Black, Red

Dane techniczne:

Silnik: Desmosedici Stradale 90° V4, z odwróconym kierunkiem wału korbowego, rozrządem Desmodromicznym i czterema zaworami na cylinder.

Pojemność: 1103 cm3.

Moc: 208KM (153kW) przy 12 750 obr./min.

Moment obrotowy: 123Nm / 11 500 obr./min.

Skrzynia biegów: sześciostopniowa.

Masa motocykla: 178 kg.

Wysokość siedzenia: 845 mm.

Prędkość maksymalna: 270km/h.

Ducati SuperSport 950

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie ss1-ss_950-r-21-bike-ee-01-100-1024x576.png

DUCATI SuperSport 950 to sportowy wygląd, łatwość prowadzenia, bezpieczeństwo i komfort jazdy – to cechy charakterystyczne nowego motocykla ze stajni DUCATI.

Jednostka napędowa, w którą został wyposażony SuperSport 950 to silnik Testastretta 11°, w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą.

Nowy SuperSport 950, dzięki nowym owiewkom, zyskał sportowy i płynny kształt. Aby połączyć komfort i wszechstronność, jednocześnie zapewniając sportową jazdę, inżynierowie dużą uwagę zwrócili na trójkąt ergonomii, ochrony aerodynamicznej i swobody ruchów motocyklisty.

SuperSport 950 jest wyposażony w ramę kratową, która wykorzystuje silnik jako element konstrukcyjny podwozia.

Charakterystyka modelu SuperSport 950:

▪ Bosch Cornering ABS;

▪ Ducati Traction Control (DTC) EVO;

▪ Ducati Wheelie Control (DWC) EVO;

▪ Ducati Quick Shift (DQS) up / down EVO, standard we wszystkich wersjach.

Dostępne warianty kolorystyczne: Ducati Red

Dane techniczne:

Silnik: Testastretta 11 °, L-Twin cylinder, 4 zawory na cylinder, Desmodromic, chłodzony cieczą.

Pojemność: 937 cc.

Moc: 81 kW (110 hp) @ 9.000 rpm.

Moment obrotowy: 93 Nm (69 lb-ft) @ 6.500 rpm.

Skrzynia biegów: 6-biegowa z Ducati Quick Shift (DQS) up/down EVO.

Masa motocykla: 210 kg.

Wysokość siedzenia: 810 mm.

Prędkość maksymalna: ponad 200km/h.

Ducati SuperSport 950 S

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Supersport-950-S-MY21-White-01-Model-Preview-1050x650-1-1024x634.png

Charakterystyka modelu Ducati SuperSport 950 S:

▪ Bosch Cornering ABS;

▪ Ducati Traction Control (DTC) EVO;

▪ Ducati Wheelie Control (DWC) EVO;

▪ Ducati Quick Shift (DQS) up / down EVO, standard we wszystkich wersjach;

▪ Zawieszenie Ohlins;

▪ Nakładka na siedzenie pasażera w standardzie.

Dostępne warianty kolorystyczne: Arctic White Silk, Ducati Red

Dane techniczne:

Silnik: Testastretta 11 °, L-Twin cylinder, 4 zawory na cylinder, Desmodromic, chłodzony cieczą.

Pojemność: 937 cc.

Moc: 81 kW (110 hp) @ 9.000 rpm.

Moment obrotowy: 93 Nm (69 lb-ft) @ 6.500 rpm.

Skrzynia biegów: 6-biegowa z Ducati Quick Shift (DQS) up/down EVO.

Masa motocykla: 210 kg.

Wysokość siedzenia: 810 mm.

Prędkość maksymalna: ponad 200km/h.

Odwiedź nasz salon:

Salon Główny Zakopiańska

ul. Zakopiańska 171A

30-435 Kraków

Yoast SEO

Salon Ducati Kraków - MOTO Mio

Salon motocyklowy Ducati w Krakowie - MOTO Mio. Jesteśmy autoryzowanym dealerem i importerem marki motocyklowej Ducati w Polsce. Nasz salon, mieszczący się przy ulicy Zakopiańskiej 171A w Krakowie, to doskonała obsługa klienta i świetne usługi serwisowe – w momencie zakupu gwarantujemy pełną gotowość pojazdu do pierwszej jazdy oraz wsparcie w kwestii finansowania i ubezpieczenia.

Marka Ducati

Włoska marka Ducati powstała w roku 1926 w Bolonii i od lat specjalizuje się w produkcji sportowych motocykli. Głównym ich przeznaczeniem są tory motocyklowe (wyścigi MotoGP). Dla wielu osób właśnie motocykle Ducati to prawdziwe marzenie, a wynika to m.in. z filozofii marki – jej produkty to prawdziwe okazy premium, które nie są adresowane do masowego odbiorcy.

Ducati Hypermotard 950

Hypermotard korzysta z nowej, lżejszej obudowy sprzęgła i alternatora, lżejszej skrzyni biegów, aluminiowego (zamiast stalowego) napinacza łańcucha i magnezowych pokryw zaworowych. Charakterystyczne światła do jazdy dziennej dają Hypermotardowi nowoczesnego wyglądu.

Hypermotard 950 wykorzystuje zaawansowany dwucylindrowy silnik Ducati Testastretta 11° o pojemności 937 cm³. Układ hamulcowy Hypermotarda 950 to komponenty z najwyższej półki, zapewniające najwyższą skuteczność hamowania - cechę, która zawsze była znakiem rozpoznawczym Ducati.

Pakiet elektroniki Hypermotard 950 obejmuje system Bosch Cornering ABS z funkcją Slide by Brake, kontrolę trakcji Ducati Traction Control EVO (DTC EVO), kontrolę unoszenia przedniego koła Ducati Wheelie Control (DWC EVO) oraz opcjonalny quickshifter Ducati Quick Shift (DQS EVO) w górę i dół.

Nowy Hypermotard 950 może pochwalić się szerszą kierownicą, węższymi bokami i nową kanapą, która ułatwia ruch podczas jazdy. Hypermotard 950 wyposażony jest również w gniazdo USB umieszczone pod kanapą.

Dostępne warianty kolorystyczne: Ducati Red

Dane techniczne:

Silnik: chłodzony cieczą, V2, rozrząd DOHC, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, wtrysk paliwa, średnica gardzieli 53 mm, ride-by-wire.

Pojemność: 937 cm3.

Moc: 114 KM (84 kW) przy 9000 obr/min.

Moment obrotowy: 96 Nm przy 7250 obr/min.

Skrzynia biegów: manualna, sześciostopniowa.

Masa motocykla: 200kg.

Wysokość siedzenia: 850-870 mm.

Prędkość maksymalna:

Hypermotard 950 występuje również w wersji SP, w której zastosowano kilka dodatkowych funkcji, takich jak:

▪ kanapa jest bardziej płaska, aby zapewnić jeszcze lepszy ruch wzdłużny podczas jazdy;

▪ stalowa kratownicowa rama ze zwężanymi rurkami;

▪ w pełni regulowany amortyzator 48 mm Öhlins;

▪ lekkie kute koła Marchesini z trzema szprychami Y;

▪ sportowe opony Pirelli Diablo Supercorsa SP.

Dostępne warianty kolorystyczne: SP Livery

Dane techniczne:

Silnik: Testastretta 11°, 2-cylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą.

Pojemność: 937 cm3.

Moc: 114 KM (83,9 kW) przy 9000 obr/min.

Moment obrotowy: 96 Nm przy 7250 obr/min.

Skrzynia biegów: 6-biegowa.

Masa motocykla: 201 kg.

Wysokość siedzenia: 890 mm.

Prędkość maksymalna:  223 km/h.

Ducati Hypermotard 950 RVE

Ducati Hypermotard 950 RVE to motocykl o silnym i agresywnym charakterze. Hypermotard 950 RVE wyróżnia się malowaniem przypominającym uliczne graffiti, inspirowanym streetartem.

Pakiet elektroniczny Hypermotard 950 RVE został wzbogacony o system Ducati Quick Shift (DQS) Up & Down EVO, który został dodany do komponentów obecnych już w wersji standardowej, czyli Bosch Cornering ABS z funkcją Slide by Brake (w ustawieniu 1), Ducati Traction Control Evo (DTC EVO) i Ducati Wheelie Control (DWC) EVO.

Hypermotard 950 RVE jest napędzany dwucylindrowym silnikiem Testastretta 11° o pojemności skokowej 937 cm3. Jest to idealnie dobrany silnik oferujący maksymalną radość ze sportowej jazdy oraz z codziennej jazdy w warunkach miejskich. Wyposażony zawieszenie Öhlins i kute felgi Marchesini.

Dostępne warianty kolorystyczne: Red

Dane techniczne:

Silnik: Testastretta 11°, 2-cylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą.

Pojemność: 937 cm3.

Moc: 114 KM przy 9000 obr./min.

Moment obrotowy: 96 Nm przy 7250 obr./min.

Skrzynia biegów: Ducati Quick Shift EVO (DQS EVO).

Masa motocykla: 200 kg.

Wysokość siedzenia: 870 mm.

Prędkość maksymalna: 225km/h.

Ducati Diavel 1260

Diavel 1260 jest przede wszystkim potężny, muskularny, ale także zwinny i bardzo przewidywalny między zakrętami. To cechy, które zapewniają maksymalną przyjemność z jazdy. Nowy Diavel 1260 łączy w sobie cechy motocykla turystycznego z nutą sportowego zacięcia. Jego konstrukcja reinterpretuje styl Diavela ze współczesnym wyglądem i też doskonale integruje silnik Testastretta DVT 1262 o mocy 159 KM.

Muskularne linie, a także imponujący przód podkreślają silną i niespokojną osobowość nowego Diavela, z długim, smukłym tyłem i tylnym kołem o średnicy 240 mm. Szerokie wloty powietrza i rama kratowa dodatkowo uzupełniają elegancki wygląd motocykla.

Ergonomia nowego Diavela 1260 jest połączeniem typowej pozycji kierowcy sportowego i także agresywnego, a pozycją bardziej zrelaksowaną i komfortową. Wynikiem tego połączenia jest z pewnością wysoki komfort jazdy z wykorzystaniem maksymalnej mocy motocykla. Idealny zarówno do zabawy w zakrętach, jak i do wygodnego podróżowania.

Silnik: Testastretta DVT 1262, V2 - 90°, 4 zawory na cylinder, Desmodronic Variable Timing, chłodzony cieczą.

Pojemność: 1262 cm3.

Moc maksymalna: 162 KM przy 9500 obr./min.

Maksymalny moment obrotowy: 129 Nm przy 7500 obr./min.

Rama: stalowa, rurowa, kratownicowa.

Zawieszenie z przodu: w pełni regulowany widelec o średnicy 50 mm.

Opona z przodu: Pirelli Diablo Rosso III 120/70 ZR17.

Zawieszenie z tyłu: jednostronny wahacz aluminiowy, w pełni regulowany monoshock.

Tylna opona: Pirelli Diablo Rosso III 240/45 ZR17.

Przedni hamulec: 2x półpływająca tarcza o średnicy 320 mm, 4-tłoczkowe zaciski Brembo, Cornering ABS.

Tylny hamulec: tarcza o średnicy 265 mm, 2-tłoczkowy zacisk Brembo, Cornering ABS.

Masa (na sucho): 223 kg.

Masa pojazdu gotowego do jazdy: 249 kg.

Wysokość siedzenia: 780 mm.

Pojemność zbiornika paliwa: 17 l.

Emisja CO2 i zużycie paliwa: Euro 5, 5,5 l/100 km.

Rozstaw Kół: 1600 mm.

Ducati Monster

Monster to jeden z flagowych modeli w historii marki Ducati. Nowy projekt Ducati Monster charakteryzuje się ewolucyjnymi kształtami połączonymi z klasycznym i sportowym sznytem. Jest najlżejszym i najbardziej kompaktowym motocyklem w historii marki Ducati.

Za napęd odpowiada dwucylindrowa, czterozaworowa jednostka Testastretta 11°. Inżynierowie skupili się na poprawieniu reakcji na gaz w średnim zakresie obrotów. W połączeniu z nową skrzynią, standardowo wyposażoną w quickshifter, gwarantuje doskonałe osiągi.

W zależności od preferencji motocykl, w ramach systemu System Ride-by-Wire, oferuje trzy tryby jazdy - Sport, Urban oraz Touring. Kierowcę wspomaga też szereg systemów o regulowanych ustawieniach, takich jak zakrętowy ABS i kontrola trakcji.

Aby zapewnić maksymalną manewrowość przy małych prędkościach oraz z postoju zwiększono kąt skrętu. Natomiast celem poprawienie komfortu i kontroli jazdy, przybliżono kierownicę do tułowia kierowcy o około 7 cm.

Dostępne warianty kolorystyczne: Ducati Red, Dark Stealth, Aviator Grey z czerwonymi felgami.

Dane techniczne:

Silnik: dwucylindrowa, czterozaworowa jednostka Testastretta 11°.

Pojemność: 937 cm3.

Moc: 111 KM przy 9250 obr./min.

Moment obrotowy: 93 Nm przy 6500 obr./min.

Skrzynia biegów: wyposażoną w quickshifter.

Masa motocykla: 166 kilogramach masy na sucho.

Wysokość siedzenia: 820 mm.

Prędkość maksymalna: 212km/h.

Ducati Monster+

W standardowym wyposażeniu wersji Plus znajdzie się też owiewka aerodynamiczna oraz nakładka na siedzenie pasażera.

Ducati Multistrada V4 S

Bez względu na to, którą drogę wybierzesz, nowa Multistrada V4 zapewni Ci swobodną przeprawę przez asfalt, żwir, piasek, a także skały. Nowa Multistrada jest bardziej wszechstronna i dodatkowo łatwiejsza w prowadzeniu niż kiedykolwiek. Sport, Travel, Enduro i Urban: cztery doskonale wyważone dusze, dzięki którym Multistrada V4 jest skuteczna i też przyjemna w każdych warunkach jazdy.

Forma podąża przede wszystkim za funkcjonalnością. Projekt nowej Multistrady V4 zapewnia idealną równowagę pomiędzy funkcjonalnością a włoskim designem. Styl ukształtowano z naciskiem na solidność, innowacje aerodynamiczne i oczywiście dążenie do maksymalnego komfortu motocyklisty.

Lekki i kompaktowy. Gładki, a także płynny w działaniu. Solidność oraz wygoda – to filary, które definiują innowacyjność nowego V4 GranTurismo. Silnik V4, który jest o 1,2 kg lżejszy i też bardziej kompaktowy w porównaniu do silnika poprzedniej generacji V2 Multistrada. Płynny przy niskich obrotach, duży moment obrotowy przy średnich obrotach i sportowy duch przy wysokich obrotach. To osiągnięcie gwarantujące przede wszystkim skuteczne, a także niezawodne działanie.

Dane techniczne:

Silnik: V4 GRANTURISMO 4-cylindrowa konstrukcja, układ V 90°.

Pojemność: 1158 cm3.

Moc: 170 KM przy 10500 obr./min.

Moment obrotowy: 125 Nm (12,7 Kgm) przy 8,750 obr./min.

Norma: Euro 5.

Masa motocykla: 218 kg.

Wysokość siedzenia: 840 mm - 860 mm.

Systemy: ABS Cornering, DAYTIME RUNNING LIGHT, Ducati Traction Control, Ducati Wheelie Control, Riding Modes.

Emisja CO2 i zużycie paliwa: 162 g/km 6,5 / 100 km.

Dostępne warianty kolorystyczne: Ducati Red, Ducati Grey.

Ducati Multistrada 950 S

Wygląd nowego Ducati Multistrada 950 S jest bardzo nowoczesny, a zaawansowane technologie, w jakie został wyposażony motocykl gwarantują maksymalne bezpieczeństwo komfortową jazdę w każdych warunkach.

W modelu Multistrada 950 zastosowano sprawdzoną jednostkę Ducati, czyli chłodzony cieczą silnik L-twina Testastretta 11°. Silnik Multistrady 950 S jest też w dużym stopniu bezobsługowy: serwisy olejowe przewidziano raz w roku lub co 15 tysięcy km. Multistrada 950S sterowana jest przez doskonale skonfigurowany System Ride-By-Wire z kilkoma trybami jazdy.

Motocykl wyposażony jest w elektroniczne zawieszenie z systemem Ducati Skyhook Suspension (DSS) Evo, Ducati Quick Shift w górę i w dół (DQS), w pełni LED reflektor z Ducati Cornering Lights (DCL), 5 “kolorowy wyświetlacz TFT, system głośnomówiący, Tempomat i podświetlane elementy sterujące kierownicy. Elementami wpływającymi na codzienną wygodę użytkowania motocykla są automatycznie wyłączające się kierunkowskazy, pełne oświetlenie LED.

Dostępne warianty kolorystyczne: Ducati Red, GP White

Dane techniczne:

Silnik: Ducati Testastretta, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą.

Pojemność: 937 cm3.

Moc: 113 KM przy 9000 obr./min.

Moment obrotowy: 96 Nm przy 7750 obr./min.

Skrzynia biegów: sześciostopniowa, manualna.

Masa motocykla: 230 kg.

Wysokość siedzenia: 840 mm, 860 mm (siedzenie akcesoryjne), 820 mm (siedzenie obniżone).

Prędkość maksymalna: 228 km/h.

Ducati Multistrada 950 S Touring

DUCATI Multistrada 950 S Touring to doskonały technologiczny i oczywiście w pełni funkcjonalny motocykl.

Wersja Touring jest wyposażona w:

▪ stopka centralna;

▪ kufry boczne;

▪ dodatkowo nakładki na kufry w kolorze motocykla;

▪ podgrzewane manetki.

Ducati Panigale V2

Panigale V2 jest solidnym, ale kompaktowym motocyklem, którego design podkreśla moc i klasyczną linię superbike’ów Ducati.

Dwucylindrowy silnik Superquadro 955 cm3 spełnia standardy Euro 5. Osiągi dostarczane są w sposób gładki i przyjemny, jednak wciąż pozostają potężne oraz precyzyjnie kontrolowane. Posiada także nowy, kompaktowy układ wydechowy w całości skompresowany pod silnikiem.

Nowy pakiet elektroniki podnosi standardy bezpieczeństwa i kontroli dynamicznej, dodając funkcje Cornering ABS.

Systemy w Panigale VS:

▪ Cornering ABS EVO;

▪ Ducati Traction Control (DTC);

▪ Ducati Wheelie Control (DWC) EVO;

▪ Ducati Qucik Shift up/down (DQS) EVO 2;

▪ Engine Brake Control (EBC) EVO.

Dostępne warianty kolorystyczne: White Rosso, Ducati Rosso.

Dane techniczne:

Silnik: Superquadro: podwójny cylinder L, 4 zawory na cylinder Desmodronic, chłodzony cieczą.

Pojemność: 955 cm3.

Moc: 114 kW (155 KM) przy 10 750 obr./min.

Moment obrotowy: 104 Nm przy 9000 rpm.

Skrzynia biegów: sześciostopniowa.

Masa motocykla: 176 kg.

Wysokość siedzenia: 840 mm.

Prędkość maksymalna:

Wyposażenie standardowe: Ducati Qucik Shift (DQS) EVO 2, oświetlenie LED, amortyzator skrętu, siedzenie dla pasażera wraz z podnóżkami.

Ducati Panigale V4

Nowe Panigale V4 wyznacza standardy pod względem osiągów i bezpieczeństwa. Panigale V4 charkteryzują eleganckie linie, podwójna warstwa owiewek i masywne, aerodynamiczne skrzydła wykonane z włókna węglowego. Aerodynamika opracowana przez Ducati Corse obniża nie tylko opór powietrza, ale także temperaturę pracy motocykla w warunkach intensywnej jazdy torowej.

Układ silnika jest taki sam, jak ten stosowany w MotoGP. Panigale V4 to pierwszy motocykl korzystający z nowych opon Pirelli DIABLO TM Supercorsa SP, w wersji slick doskonale znanych z mistrzostw świata World Superbike. Trójramienne felgi wykonane są z odlewanego aluminium.

Pakiet elektroniki najnowszej generacji w Panigale V4 jest oparty na 6-osiowej jednostce pomiarowej (6D UMU), która natychmiast wykrywa kąty przechylenia, odchylenia i pochylenia.

Systemy w Panigale V4:

▪ Cornering ABS EVO;

▪ Ducati Traction Control (DTC) EVO 2;

▪ Ducati Slide Control (DSC);

▪ Ducati Wheelie Control (DWC) EVO;

▪ Ducati Power Launch (DPL);

▪ Ducati Qucik Shift up/down (DQS) EVO 2;

▪ Engine Brake Control (EBC) EVO.

Dostępne warianty kolorystyczne: Ducati Red

Dane techniczne:

Silnik: Desmosedici Stradale 90° V4, z odwróconym kierunkiem wału korbowego, rozrządem Desmodromicznym i czterema zaworami na cylinder.

Pojemność: 1103 cm3.

Moc: 214 KM przy 13000 obr./min.

Moment obrotowy: 124 Nm przy 9500 obr./min.

Skrzynia biegów: manualna.

Masa motocykla: 175 kg.

Wysokość siedzenia: 830 mm.

Prędkość maksymalna: 295km/h.

Wyposażenie standardowe: Ducati Power Launch (DPL), Ducati Qucik Shift (DQS), oświetlenie LED, amortyzator skrętu, siedzenie dla pasażera wraz z podnóżkami.

Ducati Panigale V4 S

Wersja S wyposażona jest dodatkowo w elektroniczne zawieszenie Ohlinsa z regulacją tłumienia; wykorzystuje to system Ohlins Smart EC drugiej generacji, który wykorzystuje pełen potencjał IMU 6D.

Ducati Panigale V4 SP

Ducati poszerza rodzinę Panigale V4 o nową numerowaną wersję DUCATI Panigale V4 SP.
Panigale V4 SP jest napędzany silnikiem Desmosedici Stradale o pojemności 1103 cm3, zgodnym z europejską normą ochrony środowiska Euro 5. Desmodromic to jednostka napędowa wywodząca się z MotoGP.

Panigale V4 SP jest wyposażony w najnowocześniejsze rozwiązania techniczne pochodzące z Ducati Superleggera V4, takie jak obręcze z włókna węglowego, przednie zaciski hamulcowe Brembo Stylema R® i pompa hamulcowa Brembo z systemem MCS. Dzięki tym systemom jakość podczas hamowania jest doskonała, podobnie jak lekkość w przechylaniu się podczas wchodzenia w zakręty.

Panigale V4 SP jest wyposażony w najnowocześniejszy pakiet elektroniczny, oparty na wykorzystaniu 6-osiowej platformy inercyjnej Bosch, która zawiera elementy sterujące do zarządzania wszystkimi fazami jazdy.

W skład wyposażenia elektronicznego wchodzą:
▪ ABS Bosch EVO do pokonywania zakrętów.
▪ Ducati Traction Control EVO 3 (DTC EVO 3).
▪ Ducati Slide Control (DSC).
▪ Ducati Wheelie Control EVO (DWC EVO).
▪ Ducati Power Launch (DPL).
▪ Ducati Quick Shift w górę / w dół EVO 2 (DQS EVO 2).
▪ Sterowanie hamulcem silnika EVO (EBC EVO).
▪ Elektroniczne zawieszenie Ducati EVO (DES EVO).

Dostępne warianty kolorystyczne: Ducati Corse, Borgo Superbike Panigale

Dane techniczne:

Silnik: V4, 90° Stradale.

Pojemność: 1103 ccm.

Moc:  214 KM / 13000 rpm.

Moment obrotowy: 124 Nm / 10000 rpm.

Skrzynia biegów: Hydrauliczne, mokre wielotarczowe. łańcuch.

Masa motocykla: 198 kg.

Wysokość siedzenia: 830 mm.

Prędkość maksymalna: 299 km/h.

Ducati Scrambler

Scrambler by Ducati to współczesna interpretacja kultowego modelu Ducati. Elegancki i solidny, kusi designem i zaskakuje osiągami. Scrambler nie żyje przeszłością, skupia się na dniu dzisiejszym i jest gotowy, by nieść radość swojemu właścicielowi. To motocykl dla osób szukających zwinnego pojazdu do miasta, jak i dla miłośników szaleństwa po bezdrożach.

Ducati Scrambler Icon

Dostępne warianty kolorystyczne: żółty, pomarańczowy, czerwony

Dane techniczne:

Silnik: L-Twin, Desmodromic, 2 zawory na cylinder.

Pojemność: 803

Moc: 86 KM (63 kW) 7500 obr / min.

Moment obrotowy: 68 Nm / 5750 rpm.

Skrzynia biegów: manualna.

Masa motocykla: 189 kg.

Wysokość siedzenia: 790mm.

Prędkość maksymalna: 195 km/h.

Ducati Scrambler Icon Dark

DUCATI Scrambler Icon Dark to idealne połączenie tradycji i innowacji.

Wersja DARK posiada dodatkowo:

▪ czarne okrągłe lusterka;

▪ oczywiście standardowe kierunkowskazy.

Dostępne warianty kolorystyczne: Dark

Dane techniczne:

Silnik: L-Twin, Desmodromic, 2 zawory na cylinder.

Pojemność:  803 ccm.

Moc: 86 KM (63 kW) 7500 obr / min.

Moment obrotowy: 67 Nm / 5750 rpm.

Skrzynia biegów: Manualna, 6-biegowa.

Masa motocykla: 189 kg.

Wysokość siedzenia: 798 mm (niska kanapa 778 mm dostępna w akcesoriach).

Prędkość maksymalna: 220km/h.

Ducati Scrambler Nightshift

Scrambler Nightshift w kolorze Aviator Grey jest standardowo wyposażony w nowe płaskie siedzenie w stylu Cafè Racer, które jest wygodne zarówno dla kierowcy, jak i każdego pasażera.

Design tej wersji charakteryzuje się wyborem klasycznej i autentycznej linii, w której sportowy charakter podkreśla brak tylnego błotnika.

Dostępne warianty kolorystyczne: Aviator Grey

Dane techniczne:

Silnik: L-Twin, Dystrybucja desmodromiczna, 2 zawory na cylinder, chłodzone powietrzem.

Pojemność: 803 cc.

Moc: 73 hp (53,6 kW) 8250 rpm/min.

Moment obrotowy: 48,8 lb-ft (66,2 Nm) @ 5750 rpm.

Skrzynia biegów: sześciobiegowa.

Masa motocykla: 189 kg.

Wysokość siedzenia: 798 mm.

Prędkość maksymalna: 193km/h.

Wyposażenie: stalowy zbiornik z wymiennymi panelami bocznymi, reflektor ze światłami dziennymi LED i wymienną aluminiową osłoną, światła pozycyjne i tylne LED, zegar LCD ze wskazaniem biegu i poziomu paliwa, złącze USB pod siedzeniem, ABS Bosch działający w zakrętach, aluminiowe osłony paska, czarny silnik ze szczotkowanymi lamelami.

Ducati Scrambler 1100 PRO

Ducati Scrambler 1100 PRO został zaprojektowany jako najbardziej kompletny model w historii. Wygodny, mocny, a także stworzony do podróży, a jednocześnie tak stylowy jak tylko Scrambler może być.

Nowości w modelu 1100 PRO:

▪ poprawiony silnik;

▪ poprawiony komfort jazdy;

▪ układ hamulcowy Brembo;

▪ dodatkowo innowacyjne oświetlenie.

Dostępne warianty kolorystyczne: Dark

Dane techniczne:

Silnik: L-Twin, Desmodromic, 2 zawory na cylinder.

Pojemność: 1079 cm3.

Moc: 86 KM (63 kW) 7500 obr./min.

Moment obrotowy: 88 Nm przy 4,750 obr./min.

Skrzynia biegów: manualna, 6-biegowa.

Masa motocykla: 189 kg.

Wysokość siedzenia: 810mm.

Prędkość maksymalna: 209km/h.

Wyposażenie: pakiet bezpieczeństwa Ducati (Cornering ABS + DTC), RbW, oświetlenie LED, tylne światło LED ze światłem dyfuzyjnym, instrumenty LCD ze wskazaniami biegów i też poziomu paliwa, stalowy zbiornik z wymiennymi aluminiowymi panelami bocznymi, dodatkowo schowek pod siedzeniem z gniazdem USB.

Ducati Scrambler 1100 Dark

Nowości w modelu 1100 DARK PRO:

▪ poprawiony silnik;

▪ poprawiony komfort jazdy;

▪ układ hamulcowy Brembo;

▪ ikona stylu DARK;

▪ innowacyjne oświetlenie.

Dostępne warianty kolorystyczne: Dark

Dane techniczne:

Silnik: L-Twin, Desmodromic, 2 zawory na cylinder.

Pojemność: 1079 cm3.

Moc: 86 KM (63 kW) 7500 obr./min.

Moment obrotowy: 88 Nm przy 4,750 obr./min.

Skrzynia biegów: manualna, 6-biegowa.

Masa motocykla: 206 kg.

Wysokość siedzenia: 810 mm.

Prędkość maksymalna: 206 km/h.

Wyposażenie: pakiet bezpieczeństwa Ducati (Cornering ABS + DTC), RbW, oświetlenie LED, tylne światło LED ze światłem dyfuzyjnym, instrumenty LCD ze wskazaniami biegów, a także poziomu paliwa, stalowy zbiornik z wymiennymi aluminiowymi panelami bocznymi, dodatkowo schowek pod siedzeniem z gniazdem USB, norma Euro 5.

Ducati Scrambler 1100 Special

Scrambler 1100 jest wyposażony w zaawansowaną elektronikę i najwyższej jakości komponenty. Trzy tryby jazdy i kontrola trakcji Ducati z pewnością zapewnią maksymalną swobodę, bezpieczeństwo i łatwość prowadzenia, a doskonały układ hamulcowy Brembo oraz ABS pozwalają w pełni cieszyć się wysokim momentem obrotowym silnika.

Wersja Special posiada:

▪ szprychowane koła;

▪ elementy ze szczotkowanej stali;

▪ dodatkowo dedykowane siedzenie.

Dostępne wersje kolorystyczne: Custom Grey

Dane techniczne:

Silnik: L-Twin, z rozrządem Desmodromicznym, zasilany wtryskiem z dowma zaworami na cylinder.

Pojemność: 1,079 cc.

Moc: 63 kW (86 KM) @ 7,500 rpm 88 Nm @ 4,750 rpm.

Moment obrotowy: 88 Nm przy 4750 obr/min.

Skrzynia biegów: skrzynia 6-biegowa.

Masa motocykla: 194 kg.

Wysokość siedzenia: 815 mm.

Prędkość maksymalna: 204 km/h.

Ducati Scrambler Desert Sled Sparking Blue

Nowości w modelu 2021:

▪ ustawienie offroad;

▪ opony Pirelli Scorpion Rally ST;

▪ nowa kanapa;

▪ dodatkowo poprawione systemy bezpieczeństwa;

▪ nowy kolor.

Dostępne wersje kolorystyczne: Custom Grey

Dane techniczne:

Silnik: L-Twin, z rozrządem Desmodromicznym, zasilany wtryskiem z dowma zaworami na cylinder.

Pojemność: 1,079 cc.

Moc: 63 kW (86 KM) @ 7,500 rpm 88 Nm @ 4,750 rpm.

Moment obrotowy: 48,8 lb-ft (66,2 Nm) @ 5750 rpm.

Skrzynia biegów: 6-biegowa.

Masa motocykla: 194 kg.

Wysokość siedzenia: 860 mm.

Prędkość maksymalna: 200km/h.

Ducati Scrambler 1100 Sport PRO

Ducati Scrambler 1100 Sport PRO to przede wszystkim najbardziej muskularna wersja. Wyposażony w niską kierownicę, a także w lusterka w stylu Café Racer. Dostępny w kolorze „Matt Black”. Dodatkowo Logo 1100 zostało namalowane na wymiennych panelach na baku.

Nowości w modelu 1100 PRO:

▪ zawieszenie Öhlins;

▪ poprawiony silnik;

▪ poprawiony komfort jazdy;

▪ układ hamulcowy Brembo;

▪ dodatkowo innowacyjne oświetlenie.

Dostępne warianty kolorystyczne: Matt Black

Dane techniczne:

Silnik: L-Twin, Desmodromic, 2 zawory na cylinder.

Pojemność: 1079 cm3.

Moc: 86 KM (63 kW) 7500 obr / min.

Moment obrotowy: 88 Nm przy 4,750 obr./min

Skrzynia biegów: manualna, 6-biegowa.

Masa motocykla: 189 kg.

Wysokość siedzenia: 810 mm.

Prędkość maksymalna: 204 km/h.

Ducati Streetfighter V4

Streetfighter V4 posiada pakiet najnowszych technologii i komponentów.

Nowy Streetfighter V4 napędzany jest silnikiem Desmosedici Stradale o pojemności 1103 cm3. W tej konfiguracji, jednostka V4 90° dostarcza 208 KM (153 kW) mocy przy 12 750 obr/min, co jest niezrównaną mocą w swoim segmencie i perfekcyjnie pasuje do charakteru motocykla.

Elementami rozpoznawczymi modelu Streetfighter V4 dwupłatowe spojlery po obu stronach. Stworzone zostały przez specjalistów wyścigowych z użyciem technologii CFD. Zaawansowany model Streetfighter V4S wyposażono w zawieszenie będące najnowszą technologią - sterowane jest elektronicznie, a ustawienia dobierane są w czasie rzeczywistym. Streetfighter V4 ma większą stabilność przy hamowaniu i w momencie inicjowania zakrętu. W tym motocyklu niepowtarzalny styl, dopracowana aerodynamika oraz zaawansowana elektronika płynnie się uzupełniają.

Systemy w DUCATI Streetfighter V4:

▪ Cornering ABS EVO;

▪ Ducati Traction Control (DTC) EVO 2;

▪ Ducati Slide Control (DSC);

▪ Ducati Wheelie Control (DWC) EVO;

▪ Ducati Power Launch (DPL);

▪ Ducati Qucik Shift up/down (DQS) EVO 2;

▪ Engine Brake Control (EBC) EVO;

▪ Ducati Electronic Suspension (DES) EVO.

Dostępne warianty kolorystyczne: Red

Dane techniczne:

Silnik: Desmosedici Stradale 90° V4, z odwróconym kierunkiem wału korbowego, rozrządem Desmodromicznym i czterema zaworami na cylinder.

Pojemność: 1103 cm3.

Moc: 208 KM przy 13000 obr./min.

Moment obrotowy: 123 Nm przy 9500 obr./min.

Skrzynia biegów: sześciostopniowa.

Masa motocykla: 180 kg.

Wysokość siedzenia: 845 mm.

Prędkość maksymalna: 270hm/h.

Ducati Streetfighter V4 S

Wersja Ducati Streetfighter V4 S:

▪ elektroniczne zawieszenie OHLINS;

▪ kute koła MARCHESINI.

Dostępne warianty kolorystyczne: Black, Red

Dane techniczne:

Silnik: Desmosedici Stradale 90° V4, z odwróconym kierunkiem wału korbowego, rozrządem Desmodromicznym i czterema zaworami na cylinder.

Pojemność: 1103 cm3.

Moc: 208KM (153kW) przy 12 750 obr./min.

Moment obrotowy: 123Nm / 11 500 obr./min.

Skrzynia biegów: sześciostopniowa.

Masa motocykla: 178 kg.

Wysokość siedzenia: 845 mm.

Prędkość maksymalna: 270km/h.

Ducati SuperSport 950

DUCATI SuperSport 950 to sportowy wygląd, łatwość prowadzenia, bezpieczeństwo i komfort jazdy – to cechy charakterystyczne nowego motocykla ze stajni DUCATI.

Jednostka napędowa, w którą został wyposażony SuperSport 950 to silnik Testastretta 11°, w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą.

Nowy SuperSport 950, dzięki nowym owiewkom, zyskał sportowy i płynny kształt. Aby połączyć komfort i wszechstronność, jednocześnie zapewniając sportową jazdę, inżynierowie dużą uwagę zwrócili na trójkąt ergonomii, ochrony aerodynamicznej i swobody ruchów motocyklisty.

SuperSport 950 jest wyposażony w ramę kratową, która wykorzystuje silnik jako element konstrukcyjny podwozia.

Charakterystyka modelu SuperSport 950:

▪ Bosch Cornering ABS;

▪ Ducati Traction Control (DTC) EVO;

▪ Ducati Wheelie Control (DWC) EVO;

▪ Ducati Quick Shift (DQS) up / down EVO, standard we wszystkich wersjach.

Dostępne warianty kolorystyczne: Ducati Red

Dane techniczne:

Silnik: Testastretta 11 °, L-Twin cylinder, 4 zawory na cylinder, Desmodromic, chłodzony cieczą.

Pojemność: 937 cc.

Moc: 81 kW (110 hp) @ 9.000 rpm.

Moment obrotowy: 93 Nm (69 lb-ft) @ 6.500 rpm.

Skrzynia biegów: 6-biegowa z Ducati Quick Shift (DQS) up/down EVO.

Masa motocykla: 210 kg.

Wysokość siedzenia: 810 mm.

Prędkość maksymalna: ponad 200km/h.

Ducati SuperSport 950 S

Charakterystyka modelu Ducati SuperSport 950 S:

▪ Bosch Cornering ABS;

▪ Ducati Traction Control (DTC) EVO;

▪ Ducati Wheelie Control (DWC) EVO;

▪ Ducati Quick Shift (DQS) up / down EVO, standard we wszystkich wersjach;

▪ Zawieszenie Ohlins;

▪ Nakładka na siedzenie pasażera w standardzie.

Dostępne warianty kolorystyczne: Arctic White Silk, Ducati Red

Dane techniczne:

Silnik: Testastretta 11 °, L-Twin cylinder, 4 zawory na cylinder, Desmodromic, chłodzony cieczą.

Pojemność: 937 cc.

Moc: 81 kW (110 hp) @ 9.000 rpm.

Moment obrotowy: 93 Nm (69 lb-ft) @ 6.500 rpm.

Skrzynia biegów: 6-biegowa z Ducati Quick Shift (DQS) up/down EVO.

Masa motocykla: 210 kg.

Wysokość siedzenia: 810 mm.

Prędkość maksymalna: ponad 200km/h.

Odwiedź nasz salon:

Salon Główny Zakopiańska

ul. Zakopiańska 171A

30-435 Kraków