Salon Vespa Kraków – MOTO Mio

Salon motocyklowy Vespa w Krakowie – MOTO Mio. Jesteśmy autoryzowanym dealerem i importerem skuterów Vespa w Polsce. Nasz salon, znajdujący się przy ulicy Zakopiańskiej 171A w Krakowie, to doskonała obsług klienta i świetne usługi serwisowe – w momencie zakupu gwarantujemy pełną gotowość pojazdu do pierwszej jazdy oraz wsparcie w kwestii finansowania i ubezpieczenia.

Moto Mio – oferta salonu

Nasza oferta dopasowana jest zarówno do potrzeb osób, które potrzebują środka transportu na dłuższe, jak i krótsze trasy. Skutery Vespa Elettrica to świetne rozwiązanie dla młodych osób, które często poruszają się po mieście i nie są im obce nowoczesne technologie. Oferujemy również odświeżoną wersję – skuter Vespa Sprint, w iście sportowym sznycie, jak również coś dla fanów eleganckiego stylu i prostoty obsługi, najbardziej klasyczny model Vespa Primavera, produkowany od ponad 50 lat i doceniony międzynarodowo. Istotną cechą Vesp jest fakt, iż są wykonane z metalu, a nie z tworzywa, jak większość współczesnych jednośladów. Każdy skuter Vespa wyposażona jest w przestrzeń bagażową i gniazdo USB. Dostępne są również różnego rodzaju akcesoria, np.: kufry w kolorach nadwozia, różnego rodzaju owiewki, gmole i ochraniacze czy bagażniki oraz uchwyty na telefon.

Vespa Elettrica – opis i specyfikacja

VESPA Elettrica 45 Km/H

Vespa Elettrica to zaawansowany technologicznie i w pełni elektryczny skuter. Ponadczasowy design i ikona włoskich dróg prosto ze stajni Piaggio, spotyka się z nowoczesnością w duchu ekologicznego i zrównoważonego podejścia do pojazdów miejskich. Vespa Elettrica wyposażona jest silnik elektryczny zapewniający 3,5 kW mocy ciągłej i 4 kW w mocy szczytowej, wartości te w połączeniu z momentem obrotowym przekraczającym 200 Nm zapewniają większą wydajność niż tradycyjne skutery o pojemności 50 ccm. Dodatkowym atutem skutera Vespa Elettrica jest całkowicie bezgłośna praca. Dzięki nowoczesnej baterii litowo-jonowej i wydajnemu Systemowi Odzyskiwania Energii Kinetycznej (KERS), bateria ładuje się w fazie zwalniania. Samo ładowanie baterii jest bardzo proste i intuicyjne a wyczerpana bateria ładuje się jedynie 4 godziny.

Vespa Elettrica wyposażona jest w dwa tryby pracy:

Tryb ECO – oszczędza energię i wydłuża żywotność baterii, natomiast maksymalna prędkość ograniczona jest do 30 km/h, a przyspieszenie jest stopniowe.

Tryb POWER – podstawowy tryb jazdy, który w pełni wykorzystujący moc silnika.

Vespa Elettrica wyposażona jest w panel multimedialny z kolorowym wyświetlaczem TFT, a dedykowana aplikacja Vespa App, umożliwia użytkownikowi podłączenie się za pomocą Bluetooth z pojazdem, zyskując możliwość uzyskania informacji takich jak czas podróży, długość przejazdu i średnia prędkość.

Przyszłość i technologia jeszcze nigdy nie była tak blisko kierowcy, jak w przypadku skutera Vespa Elettrica.

Każdy skuter Vespa Elettrica możemy spersonalizować dzięki możliwości wyboru kolorystyki listew, obręczy kół oraz noska na froncie Vespy.

Vespa Sprint – opis i specyfikacja

VESPA Sprint 50 Racing Sixties

Vespa Sprint to zliftingowana wersja klasycznej Vespy – bardziej komfortowa i bezpieczniejsza. Wyposażona w nowoczesną technologię jednocylindrowego czterosuwowego silnika o pojemności 125 ccm, z elektronicznym wtryskiem paliwa i oszczędnym zużyciem paliwa, jednym z najmniejszych w tej kategorii pojazdów. Vespa Sprint jest doskonała do poruszania się po mieście. 12-calowe koła zapewniają jej doskonałą przyczepność, stabilność i zwrotność, dzięki czemu przemieszczanie się jest czystą przyjemnością.

Przedni reflektor został zaprojektowany w taki sposób, aby oddawał ducha sportowej tradycji Vespa.

Od 2019 roku Vespa Sprint została usprzętowiona w nowości, takie jak światła w technologii LED, system Bike Finder oraz zdalne otwieranie kanapy w standardzie.

Dostępne kolory: żółty, czerwony, biały i czarny.

Vespa Primavera – opis i specyfikacja

Vespa Primavera miała swoją premierę w 1968 roku – od ponad 50 lat jest jednym z flagowych modeli włoskiej firmy Piaggio. Jej nowoczesne wersje mają niezliczoną liczbę nawiązań do modelu klasycznego. Z kolei sam pojazd w swojej współczesnej wersji Vespa Primavera 125 zachował elegancką linię.

Nowe modele Vespa Primavera napędzane są nowoczesnymi czterosuwowymi silnikami o pojemności 125 ccm, wraz z chłodzeniem powietrzem i elektronicznym wtryskiem oleju napędowego. Silniki sskonstruowano w taki sposób, aby zapewniały płynną, cichą i ekonomiczną jazdę. Osiągi silnika są znakomite – powodują, że Vespa Primavera jest skuterem zwinnym i dynamicznym. Świetnie radzi sobie, tak w przestrzeni miejskiej, jak i na dłuższych trasach.

Vespa Primavera  posiada 12-calowe koła z pięcioramienną felgą, które zapewniają całkowitą stabilność, bezpieczeństwo i przyczepność na każdej powierzchni. W standardzie wyposażenia skutera Vespa Primavera jest oświetlenie LED z przodu i z tyłu, pilot do odnalezienia skutera i zdalne otwieranie kanapy.

Sylwetka najnowszej wersji Primavera zyskała nowy charakter, dzięki chromowanej, okrągłej lampie.

Dostępne kolory: biały, czerwony, czarny, miętowy, granatowy

Model Primavera występuje również w pojemności 50 ccm.

Vespa GTS – opis i specyfikacja

VESPA GTS to przede wszystkim wygoda, bezpieczeństwo i styl. Silnik, który napędza skuter, ma pojemność skokową cylindra 300 cm3 z elektronicznym wtryskiem. GTS zapisała się w historii jako jeden z najbardziej uwielbianych jednośladów, przejmując pałeczkę po legendarnych „Vespone”. Tak nazywano oczywiście Vespy z dużym, w pełni stalowym nadwoziem. Vespa przetransportuje Cię po mieście, ale jest też gotowa na podróż dzięki coraz większym silnikom.

Poprzez swoją estetykę, Vespa GTS nawiązuje głównie do sportowej klasyki „Vespy 6 Giorni”, czyli „Vespa 6 dni”. W związku z tym w 1951 r. odniosła wielki sukces podczas konkursu “Sei Giorni Internazionale di Regolarità”, zdobywając aż 9 złotych medali. Do dziś model GTS uchodzi za najpiękniejszy w historii.

Przystępny i przyjemny w jeździe dzięki ergonomicznemu siodłu z antypoślizgową tkaniną. Dodatkowo GTS posiada pilota do otwierania siodełka, urządzenie do lokalizacji pojazdu podczas postoju oraz port USB w schowku przed nogami.


Vespa to nie skuter, Vespa to styl życia.

Odwiedź nasz salon, a przekonasz się, na czym polega fenomen tej marki i tworzonych przez nią skuterów.

Salon Główny Zakopiańska

ul. Zakopiańska 171A

30-435 Kraków

Tel: +48509463712 – Doradca marek Vespa i Piaggio